Recenze: medový balzám

by - prosince 25, 2012


Balení je v krásném obalu žlutém jako med. Taky se mi líbí to když otevřete kryt tak se s balzámem dá vysouvat to je na tom super :)

Vůně je taková zvláštní po medu. Med v oblibě nemám, ale na rtech mi vůbec nevadí. Voní dobře :)

Barva je průhledná :)

Co slibuje? Má hojit opary, bolavé a popraskané rty, suché rty. A víte co? Tohle všechno je pravda. Hodně se mi dělal koutek a natřu se balzámem a do 2 dnů byl pryč! Skvělé! :) Suché rty mívám většinou v zimě a taky po balzámu ani kapka suchosti! :)


Klady:

+ vůně
+ cena
+ hydratuje
+ pomáhá hojit bolestivé místa do 2 dnů


Zápory:

- žádné jsem nenašla


Tento balzám zakoupíte TADY za cenu 36kč

You May Also Like

2 komentářů

  1. to mi připomíná, že si musím nějaký ten balzám na rty konečně už obstarat :)

    OdpovědětVymazat
  2. jůů, ten vypadá skvěle, navíc miluju výrobky s vůní medu ! myslím, že si ho co nejdřív půjdu koupit. :)

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)