Přeskočit na hlavní obsah

Style podle Ashley // 1

Rozhodla jsem se, že najdu ruzné Style celebrit a budu je přidávat, třeba se můžete inspirovat. Pro dnešek jsem vybrala Ashley Tisdale. Zítra třeba může být Demi Lovato nebo Selena Gomez? Hlasujte v anketě!

Outfit: Top | Sweatpants (Exact Brand) Photo credit: Luello.com
Accessories: Sunglasses (Exact Item) | Shoes (Exact Item)

Tento styl jsem vybrala pro to, že můžeš jít s ním kamkoliv ať do fitka, zaběhat si do parku, nebo vyvenčit psa, klidně s tím i posedět doma (to je můj případ :D)

Outfit: Dress (Exact Item)
Accessories: Heels (Exact Item - not currently available online) | Earrings (Exact Brand) Handbag (Exact Item)
Tenhle se zase hodí do společnosti, třeba na ples.


Outfit:Dress (Exact Item)
Accessories: Heels (Exact Item - not currently available online) | Watch (Exact Item) | Earrings (Exact Item) | Handbag (Exact Item)

Další ouflit do společnosti. Můžete si ho vzít i na pohovor do práce.



Outfit: Dress (Exact Item NOTE: Ashley's wearing the Blind Call frock)
Accessories: Necklace (Exact Item) | Heels (Exact Item)
Outflit mě velice zaujal. Je božský! Klidně bych si ho oblékla i na párty.



Outfit: Coat | Jumper (Exact Item - in blue) | Jeans (Exact Item)
Accessories: Scarf | Gloves (Exact Item)
No možná bych si k tomu nevzala ty zvonové kalhoty hodily by se k tomu uplé džíny :) Bych si vzala do města nebo třeba ven s kamarádkou na pokec. :)


Táák doufám, že nově vymyšlený článek se vám líbil a budete ho chtít víckrát :) Hlasujte v anketě a třeba už bude článek zítra :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Giveaway // 7 UKONČENO

Ano dnes tu mám po dlouhé době soutěž, věci do této soutěže věnovala paní Veronika z eshopu Saloos. A tímto jí moc děkuji :) 

O co se soutěží? 
Tak především je to hlavní výhra sprchový olej s vůni Rakytníku - Orange, dále tu máme diář na rok 2017 a katalog Saloos produkrů. Výherkyně budou 3!

Pro prihlaseni do souteze piste do komentare

Povinne podminky.

1. Sledovat GFC najdete ho v menu pote napsat pod jakym jmenem me sledujete.
2. Email abych Vas v pripade vyhry mohla kontaktovat
3. Dát like FB stránce Saloos  a napsat pod jakým jménem sledujete

Nepovinna podminka

1. Muzete mi DAT like na moji FB stranku Style and Smile
2. Sdílej tuhle soutěž a napiš kde



Soutěž potrvá do 4.2.2017 



Líčení 2.2

Přeji krásné pondělí, u nás o víkendu krásně sněžilo :)) Takže jsem byla uplně jakoby happy :) A tak jsem pro Vás o víkendu vytvořila líčení s vínovou a hnědou :))

Tady první nechám jen fotky aby jste se mrkly a dole je postup :)

Spotřebováno (Září 2017)

Po delší době tu mám také spotřebováno, jelikož jsem toho moc nespotřebovala a když ano, tak mi to přítel povyhazoval, ale tohle jsem si schovala. Jedná se o takové mužské spotřebováno :D