Recenze: EVA Okurkový pleťový krém

by - ledna 06, 2013

Mám tady druhou recenzi na výrobek od Eva cosmetics a to pleťový krém, který voní nádherně :)

EVA Okurkový pleťový krém

Balení je krásně zelené :) a líbí se mi jak je ten kelímek takový zvláštní. Akorát když to šroubuju tak se to přetáhne ze bych musela šroubovat pořád tak to nechám jen trochu a drží to ikdyz jsem to měla v kabelce nikde se mi to nevylilo.

Vůně no tak ta je bezpochybně nádherná nevím jestli zrovna po okurkách voní, ale když je tam přidaný jogurt a jojobový olej tak je to krása.

Barva je jako u každého krému bílá.

Konzistence není ani vodová ani moc tuhá je to normální.


Co má dělat?

Exkluzivní krém dlouhodobě hydratuje pleť, zabezpečuje celodenní ochranu pleti a nádherně a dlouho voní. Díky obsahu účinných látek krém chrání pokožku před každodenními nepříznivými vlivy. Má zklidňující účinky, dodává pleti potřebnou vláhu a nezanechává ji mastnou. Jojobový olej zanechává pleť přirozeně vláčnou a hebkou. Přírodní jogurtové bio složky doplňují výživné látky a tím zklidňují podrážděnou pokožku. Pravidelné používání EVA Okurkového pleťového krému učiní pleť mimořádně sametově jemnou a svěží. Je vhodný pro všechny typy pleti.

Můj názor:
Musím ho pochválit skvěle hydratuje pleť. Já abych pravdu řekla tak ho používám pod makeup. A když si třeba dneska rukou přejedu po pleti tak cítím jak je jemná. Tento krém dělá zázraky.

Klady:
+ hydratuje
+ vůně
+ cena
+ po pravidelném používání pleť je jemná a krásná na dotek

Zápory:
- možná bych dala to s tím krytem nebo-li šroubováním :D

Cena je odlišná, protože jsou dva jeden menší a druhý větší. Ten menší stojí 69kč a ten větší 139kč.

You May Also Like

0 komentářů

Vsem moc dekuji za koment! :-)