Recenze: essence quattro stíny

by - února 09, 2013

Dneska vám udělám recenzi na oční stíny no posuďte sami jak jsem na tom dopadla já :D

Balení je pěkně kulaté a sladí barvy! Obal je na otevírání nahoru.

Barvy no tak tyhle barvy přesně mám ráda! Nejvíce používám hned tu první nahoře takovou bílo šedou. :)


Konzistence vadí mi že když je nanáším tak práší! Tohle mě odradilo je používat!

Výdrž vydrží celkem dlouho bez báze pod oční stíny.


Klady:

+ cena
+ výdrž
+ pěkné barvy
+ výběr barev

Zápory:

- práší! a to je asi ten největší problém! Bo to mám pak všechno pod očima a tam kde to nechcu.
- možná že bych k tomu ještě přibalila šteteček



Oční stíny zakoupíte v drogeriích se stojanem Essence (DM, TETA, ROSSMANN...) za nějakých 70-80kč.

Doufám, že se vám recenze líbila :) A napíšete mi tady jestli používáte tyhle oční stíny a jak vám sedli?

You May Also Like

0 komentářů

Vsem moc dekuji za koment! :-)