Giveaway

by - září 02, 2013

Pravidla:

1) Sledovat můj blog přes GFC a napsat pod jakým jménem mě sledujete.
2) Co se vám líbí na mém blogu?
3) Do komentáře připiš svůj email v případě výhry tě budu kontaktovat.
4) Připiš jaký chceš balíček

Soutěž potrvá do 5.9.2013

Jen pro ČR




You May Also Like

8 komentářů

  1. sleduji tě jako Deni Hartmannová:)
    moc se mi tady líbí design, zaujal mě hned na první pohled:)
    denisa.hartmannova@email.cz
    líbil by se mi 1.balíček:)

    OdpovědětVymazat
  2. sleduji jako Nikola Mills :)
    mě se líbí všechno, hlavně tě znám už z blogu :))
    nikola.zm@seznam.cz
    balíček č 1

    OdpovědětVymazat
  3. sledujuj jako kiki
    líbí se mi design :)
    balíček č.2 :)
    greenballx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. sleduji tě jako gleys a líbí se mi hlavně téma: Inspirations outfit :) a z balíčků by se mi líbil spíše ten s růžovým lakem (č. 1) katka.sk@seznam.cz (www.gleysishere.blogspot.cz)

    OdpovědětVymazat
  5. Sleduji jako El
    Líbí se mi jednoduchý design :)
    eliota@centrum.cz
    balíček číslo 1

    OdpovědětVymazat
  6. Sleduji tvůj blogspot pod jménem Martina Foukalová.
    Líbí se mi tvoje články a design :)
    macik48o@seznam.cz
    balíček číslo 1 :)
    jestli chceš koukni na můj blog: http://ilovefriends.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Sleduji jako Nikola Straková
    Máš skvělé články a vypadáš strašně sympaticky! :)
    nika.strakova@seznam.cz
    balíček 1 ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Sleduji jako Karolína Zámečníková
    na tvém blogu se mi hodně líbí inspirativní články:)
    kajush.01@centrum.cz
    balíček č. 1

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)