New (34)

by - srpna 23, 2013

Mám tady zase další novinky. Včera jsem byla zase tak trošku nakupovat :D

Vestičku z Choies jste už mohli vidět včera v outfitu. :) 


Včera jsem musela zajít i do sekáče a tam jsem našla super skinny :) skvěle mi padnou za 139kč :)



Zabloudila jsem i v Tetě a pořídila si od nich další lak do sbírky :D za 40 kč Je to odstín 56


Koupila jsem si i deodorant od rexony no voní božsky teda. :) byla sleva nekup to no :D


A jako poslední zkouším odličovací ubrousky od ELLIE a musím říct, že včera jsem je zkoušela a vážně odlíčí všechno (zkoušela jsem jen makeup, řasenku jsem na sobě neměla) jen za 25kč


You May Also Like

3 komentářů

  1. Ty odličovací ubrousky používám už přes měsíc jsou skvělý málo stojí a mě vyhovují !!! :)
    Dneska jsme o nich chtěla psát článek, nenapadlo by mě že najdu někoho kdo je zná taky :)
    Jinak vesta je opravdu super

    OdpovědětVymazat
  2. Já používám jedině odličovací ubrousky od různých značek :) Ta vesta a ty kalhoty jsou boží! ♥

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)