Oblíbenci za srpen

by - srpna 28, 2013

Rozhodla jsem se o takovém menším článku oblíbenců za měsíc Srpen. Mám jen 5 výrobků, které miluji a nevyměnila bych je za nic :D



1. Mám tady přírodní masku od KHADI na akné a černé tečky. Moje oblíbená, každý týden si ji dávám na obličej a je přímo bezva :) Hojí se mi po té masce všechno. Nechávám působit tak půlhodiny a pak smyji. :)


2. Rtěnka od Yves Rocher, moje oblíbenkyně, má skvělou barvu a na rtech vydrží několik hodin. Mám odstín 11. Rose Pétillant


3. Ach miluji červenou barvu na nehtech. Jak na rukou tak na nohou vypadá fantasticky. :) 


4. Krém od Garnier na pleť kterou hydratuje, nanáším každý večer před spaním a nemůžu si stěžovat.


5. A tady můj makeup od Maybelline odstín 09 OPAL ROSE, skvěle drží na pleti, nežmolkuje se, nemůžu mu nic vytknout, je to moje třetí balení :D 


You May Also Like

0 komentářů

Vsem moc dekuji za koment! :-)