Recenze: BB Cream Dream pure Maybelline

by - srpna 11, 2013

A mám tady recenzi na BB Cream od Maybelline :)

Balení je v krásném obalu, který má 30ml. Vršek má modrý a to samé i názvy :) Celkově se mi balení líbí hned na první pohled :)

Vůně nemá žádnou vůni, co jsem ale měla za BB creamy tak všechny měli nějakou vůni, tak chce to zase něco jiného :) co si budeme povídat.

Konzistence ta není tekutá, ale taková normální. Dobře roztiratelný krém. :)

Barva mám nejsvětlejší odstín a to Light, akorát mé pleti sedne. :)


Dream Pure byl vyvinut pro pleť mastnou a problematickou pleť (a to já potřebuji!)

Aktivní látky: Obsahuje 2% Kyseliny salicylové

Účinky:

- Kryje nedokonalosti - nic moc
- předchází vzniku akné - to neumím posoudit
- redukuje lesk - pravda po tomhle BB se nelesknu.
- minimalizuje vzhled porů - ano
- rozjasňuje - dalo by se to tak říci
- kryje zarudnutí - ano
- hydratuje a vyhlazuje - hydratuje nevím, ale vyhladí plěť
- sjednocuje barevný ton pleti - ano


Plusy:

+ nelesknu se
+ sjednocuje ton pleti
+ vyhlazuje
+ minimalizuje vzhled porů
+ dobře se roztírá

Mínusy:

- cena
- nekryje

BB cream koupíte ve všech drogerií se stojanem Maybelline a stojí okolo 200kč a ve slevě jsem ho viděla za nějakých 150kč :)

You May Also Like

1 komentářů

  1. ty BB creamy mě vůbec nelákaj, spíš teď ten CC :D

    http://nikolamills.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)