Můj outfit 3.4

by - října 30, 2013

Tento outfit je tak trošku ještě letníí, jelikož jsem si vzala letní botky, já je prostě musela si vzít svítilo nádherně slunííčko tak proč toho nevyužít :))

Zvolila jsem ladící outfit k sobě, měla jsem ho na sobě v pondělí kdy jsem šla sednout do Sport baru s kámoškou na Latté :) Potom za mnou přijel přítel a šli jsme si udělat procházku po městě, bylo mi fajnově až na ten vítr :)) Měla jsem ještě černý kabát a kabelku z Takka. :) 



 


(tílko - CA // košile - Gate // legíny - NY // Boty - Gate )

You May Also Like

5 komentářů

  1. Juu,, ještě takové barevné a letní :) hezké!

    OdpovědětVymazat
  2. Košile se mi líbí. Já jsem si chtěla koupit nějakou tmavě modrou košili, nebo tmavě modrou-bílou-šedou dohromady - třeba taky kostičkovanou, ale žádnou co by mi seděla jsem nesehnala, což mě celkem mrzí..

    OdpovědětVymazat
  3. V jednoduchosti je krása :) http://house-full-of-me.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)