Sprchové gely

by - října 17, 2013

Dneska mi přišel balíček, který jsem vyhrála v Giveaway a tím jsou sprchové gely od Yves Rocher od jedné milé slečny s blogu http://justbeyourselfbypetra.blogspot.cz , které moc děkuji za výhru.

První je z vůní malin, nádherná vůně hned se těším až ji vyzkouším.
Druhý je ostružinový ach všechno mi tak bude připomínat lééto.
A třetí je oves, ten mi trošku smrdí, ale ne moc, nebojte využiju ho.
Všechny jsou BIO, kromě ostružiny.

(bohužel nekvalitní fotka z mobilu, nemám pořád ještě baterky do foťáku)

You May Also Like

2 komentářů

  1. Tyhle mini využívám při cestování! Jinak je mám ve velkém a miluju je všechny :)))

    beautybymichajka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Doufám, že tu vůni ovesného zvládneš. To hýčkání pokožky za to stojí :-)

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)