Můj kosmetický stolek

by - listopadu 17, 2013

V článku o mém pokoji jsem se Vás ptala jestli chcete vidět můj kosmetický stolek, tak jsem si dneska ráno udělala čas a vyfotila jsem Vám ho. Vždycky jsem si přála vlastnit kosmetický stolek a konečně ho mám, jsem s ním velice spokojená. Není koupený v Ikei, je koupený u nás v městě v nábytku a pozor bylo k tomu i zrcadlo. Když je na zahradě nějaká kytička tak si ji dám do vázy a na stolek, pěkně mi to oživí :)

 Tak tady vidíte jak celkově vypadá shora 

Že je krásný?


Tady vidíte můj krásný košíček v něm mám plno vzorečků, brýlky a sponky

V krabičce od Ladyboxu mám náramky, naušnice, řetízky a prstýnky, moc toho není no :D

Moje nejoblíbenější kosmetika, kterou zrovna používám. V té oranžové plastové skleničce je barva na řasy. :)

Tady mám moji sbírku laků + i nějaké balzámky se tam najdou :D 

V tom druhé košíku mám deodoranty, voňavky + nové řasenky nepoužité 

Tady je jedna ze skříněk má tam tři poličky a mám v nich všechno. Není třeba vypisovat

A tady už šuplíky, vyfotila jsem jen jeden a to hned ten první tam mam Makeupy, bazé pod makeup, řasenky a pudr :) 

Jak se Vám líbí můj kosmetický stůl? 

You May Also Like

7 komentářů

  1. Moc hezký stolek :) Já vyloženě kosmetický stolek nemám.. všechno mám v koupelně...

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  2. Tomu říkám pořádná zásoba kosmetiky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Máš to moc krásně zorganizované:-). Zrovna dnes jsem se rozhodla udělat pořádek ve svých kosmetických věcech a díky této příležitosti jsem si rovnou i vše přeskládala a přestěhovala :-D. Takové články jsou nejlepší, určitě nějaký podobný napiš, budu moc ráda :-)).
    Předvánoční soutěž o paletku E.l.f.

    OdpovědětVymazat
  4. Ten je moc pěkný:)
    Přesně něco takového bych si představovala do svého pokoje akorát asi něco menší, protože by se mi tak už nevešel:)

    OdpovědětVymazat
  5. vidím, že máš toho naozaj veľmi veľa...teda asi ako každá blogerka:))...také zrkadlo nad stolíkom by som potrebovala aj ja!

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)