Přeskočit na hlavní obsah

Spotřebováno (Listopad 2013)

A máme tady konec měsíce a já Vám ukážu moje spotřebováno, musím se přiznat, že jsou to jen 4 výrobky a to docela malé :)) Furt lepší než nic :)

První tady mám regenerační odlakovač s vitamínem A a glycerinem, odlakoval skvěle akorát nehorázně moc páchne :D nejhorší jak všechny odlakovače na světě :D 


Další tady mám výhru v soutěži a tím se stal sprchový gel s vůni bio malina od Yves Rocher. Nádherná vůně, která mi opravdu připomíná maliny, mňam, krásně pění, prostě nejlepší! :))


Tady vzoreček od Intensive spa krém :) Používala jsem ho když jsem si dávala bahenní masku od Intensive spa. Taková závěrečná péče :))) Voní mi skvěle jak po nějakém mléku je příjemný, není hustý ani se neroztéká :) 


A jako poslední tady mám nejlepší vzorek BB od SKIN79 na něj nemám slova, byl úžasný, uměl zakrýt, jeden z nejlepších vzorků co jsem měla od nich :D


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Giveaway // 7 UKONČENO

Ano dnes tu mám po dlouhé době soutěž, věci do této soutěže věnovala paní Veronika z eshopu Saloos. A tímto jí moc děkuji :) 

O co se soutěží? 
Tak především je to hlavní výhra sprchový olej s vůni Rakytníku - Orange, dále tu máme diář na rok 2017 a katalog Saloos produkrů. Výherkyně budou 3!

Pro prihlaseni do souteze piste do komentare

Povinne podminky.

1. Sledovat GFC najdete ho v menu pote napsat pod jakym jmenem me sledujete.
2. Email abych Vas v pripade vyhry mohla kontaktovat
3. Dát like FB stránce Saloos  a napsat pod jakým jménem sledujete

Nepovinna podminka

1. Muzete mi DAT like na moji FB stranku Style and Smile
2. Sdílej tuhle soutěž a napiš kde



Soutěž potrvá do 4.2.2017 



Líčení 2.2

Přeji krásné pondělí, u nás o víkendu krásně sněžilo :)) Takže jsem byla uplně jakoby happy :) A tak jsem pro Vás o víkendu vytvořila líčení s vínovou a hnědou :))

Tady první nechám jen fotky aby jste se mrkly a dole je postup :)

Spotřebováno (Září 2017)

Po delší době tu mám také spotřebováno, jelikož jsem toho moc nespotřebovala a když ano, tak mi to přítel povyhazoval, ale tohle jsem si schovala. Jedná se o takové mužské spotřebováno :D