25.12.2013

by - prosince 25, 2013

Nepotřebuji milion dárků, stačí mi to málo co mám. Vánoce nejsou jen o dárcích, ale že jste s milovanými osobami, které máte tak rádi. Užíváte si tu Vánoční pohodu, ležíte zachumlaní v dece, díváte se na pohádky, popíjíte kakao, nebo čajík :) Takovou pohodu bych chtěla i přes školní rok to se mi moc nepovede :D :D


Zde ptej se! http://ask.fm/Misuna94

Taky bylo u Vás na Štědrý den tak krásně? Připadala jsem si jak na jaře, nebo na podzim :)) 



Triko obyčejné s Gatu, miluji takové jednoduché trička má dlouhý rukáv. :)


3 svetříky, první je vínový a ten je z F and F, druhý je s Takka a poslední bílý obyčejný s Gatu


Košíčky s KIK, ještě vůbec nevím co do nich dám :)) 


Lodičky, které jsem si koupila sama, potřebuji něco na toho Silvestra no :D


Tady jedna sada z FB stránky Trendy doplňky.


Peněženka z Oriflame je tak boží! :) 


A tady menší kosmetika, mám všechno co jsem potřebovala :)


A co vy? Co jste dostali? 

You May Also Like

7 komentářů

  1. No promiň ale ty tomu říkáš KRÁSNĚ? :D takový počasí je krásný v březnu, ne na štědrej den.. mě teda těch 10 stupňů venku vyloženě mrzelo :/ dostala si krásné věci :) já rok od roku cítím víc a víc, že ty dárky jsou nakonec fakt to poslední, o co by mělo jít :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak mohl by být sníh, ale tak nějak jsem si už zvykla že každý rok už na Vánoce žádný sníh nebývá :( :D

      Vymazat
  2. Já jsem ani nepostřehla, jaké bylo počasí. Ale myslím, že zataženo - chtělo by to trošku sněhu :/ :-) Ty košíčky jsou bezvadné))

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mě mrzí, že nesněžilo nebo alespoň nemrzlo, jak má v zimě být, ale místo toho bylo jako na jaře, div že nerozkvetly tulipány a nelítaly vlaštovky :/ Příroda se hold zbláznila no :D Letos to šíleně uteklo, strašně jsem se těšila, zdobila a uklízela pokoj, pekla cukroví a nakonec malá chvíle a Vánoce jsou fuč :/ Přeji krásný svátky a šťastný Nový rok !
    www.addell-all.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. krásně sice blo, ale víc bych ocenila sníh :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty lodičky jsou překrásný. Já vánoce třeba letos vůbec neslavila.

    Style Without Limits

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)