Recenze: Tělový krém Avon

by - prosince 10, 2013

Určitě se každý z nás maže, tak se pojďme podívat na vroubek tomuto tělovému krému s vůní bambuckého másla a čokolády, ta vůně je neodolatelná! :))

Obsah tohoto krému je 200 ml, zdá se Vám malé? Mě ne, jakmile ho vezmete do rukou tento kelímek tak je fakt obrovský, vevnitř je toho dost! :))

Jaká je jeho barva? 

Barvu vidíte na obrázku, je to vlastně hnědá barva, která nádherně voní. Škoda že necítíte :( V klidu můžu říct, měla jsem celkem strach, že krém bude barvit, ale tohle se vůbec nestalo

Jaká je jeho konzistence?

Můžu Vám říct s klidem, že nikde nic neteče když ho naberu na prsty, ale je velice jemná. Neroztéká se nikde ani není tuhá. 


Tady ho vidíte jak vypadá na ruce :) 


Četla jsem na internetu, že by měl hydratovat, to vážně nepoznám, protože ho používám jen na ruce jako krém na noc, ale určitě ho vyzkouším i na celé tělo. Ale můžu hned říct, že ruce jsou po tomto krému velice hebké. :) Ta jeho nádherná vůně vydrží přes noc až do rána, ale ne tak intenzivně vonět jako na začátku, ale furt tam jde cítit, zamilovala jsem se do té vůně. :))

Jeho cena se pohybuje na internetu v rozmezí od 120 Kč do 200 Kč, nevím jak to stojí v katalogu Avon.

You May Also Like

3 komentářů

  1. Já od Avonu moc věci napoužívám, ale tenhle vypadá fakt lákavě :-! Báječný typ!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Mám ten samý a je úžasný! Ta vůně! :) Dostala jsem ho na minulé Vánoce, říkala jsem si že to nebude asi nic moc, dala jsem ho do koupelny na používání všem a když jsem ho poprvé ucítila jak se s ním maže mamka, hned jsem musela taky! :D

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)