Spotřebováno (Prosinec 2013)

by - prosince 29, 2013

A je tady za dva dny konec měsíce prosince a já už Vám teďka přináším spotřebováno :))

Tentokrát je zase krabička znovu plná :D


 Jako první tady mám věc, která nemá nic společného s kosmetikou v krabičce najdeme čajové svíčky s vůní rybízu, krásně voněli když se zapálili. :) Tyhle jsem myslela koupila buď v OBI, nebo Baumaxu.


Tohle je odličovač očního makeupu s olejem, je dobrý i na odstranění makeupu i voděodolného. Je bez alkoholu, odstranil makeup v pohodě, nědělalo mu to žádný problém. Najdeme tam 10 ks ubrousků a koupíte je v Rosmannovi, ale pozor je to limitovaná edice tak nevím :D


Moje oblíbená rexona! Kombinace vůně květin a černého rybízu. Velice jsem si ho oblíbila, jednak chrání, nepotíte se, nezanechává bílé skvrny je prostě úžasná.


Tady další moje oblíbená věc a to šampon od Syoss pro poškozené vlasy. Dělala jsem na něj a jeho kamaráda recenzi TADY


Odličovací tamponky Evelin koupené v DMku 140 ks.


Tohle je malé, ale praktické. Kupovala jsem mamce sadu v Yves Rocher a tam jsme našli i tohle malé balení. Je to vlastně šumivá tableta do koupele a voní po malině. No až na to, že jsem měla růžovoučkou vodičku, bylo to super, krásně mi to vonělo po celé koupelně.


Tady mám vzoreček BB krému od Skin 79, ten jsem měla nejradši, protože kryl na jedničku! :) 


A poslední taky celkem má oblíbená značka Adidas. Nedělá bílé fleky, nepotím se, má nějakou tu výdrž, je super! :) 


You May Also Like

2 komentářů

  1. http://loveandoptimisticterr.blogspot.com
    Pěkné:)

    OdpovědětVymazat
  2. První jsem myslela, že jsou ty svíčky brusinková čokoláda :D A pak čtu článek a zjistím, že jde o vonné svíčky :-) Super! Takové jsem ještě neviděla.

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)