Moje sbírka rtěnek

by - ledna 31, 2014

Dneska trošku zase druhý článek :)) Když je to volno, je třeba. :))) Mám tu pro Vás moji sbírku rtěnek, napočítala jsem jich 8 + 1 lesk od essence, který mám velice v oblibě. :)) A tím moje sbírka zdaleka nekončí! :)) Tak pojďme se na to podívat. :)


Zdůrazňuji, že vlastně na všechny rtěnky budou recenze. Takže se máte na co těšit, na jakou mám udělat recenzi jako první?

Moje sbírka v košíku, ale v tom nejsou uloženy jsou v šuplíku a tak mám nad nimi přehled. :)


 Tady jsou pohromadě :))) Všechny barvy já miluji! :) 


Moje první máslo na rty v tužce :) Od Astor za nějakých 150 Kč ve slevě. Je voňavý :) 


odstín 009 popis nevím, protože se sloupává.


Jako další jsem oblíbenkyní rtěnek od Essence, které jsem si naprosto oblíbila. Mám zatím teda jen dva odstíny, ale tímhle to určitě neskončilo za cenu 60-80 Kč stojí za to! :)


odstín 07 natural beauty


Tady mám tenhle lesk na rty taky od essence. :) Velice skvělá záležitost, skvěle na rtech drží :) 


odstín 01 me and my icecream


A jako další jsou i mými oblíbenkyní i rtěnky od Miss Sporty. Taky jsou k dostání za 50 Kč. :) 


odstín 037 i like


Tady tahle rtěnka od B-basic byla moje první a jsem za ní ráda, že jsem začala s rtěnkami. :) 


odstín 52 pink orchid


Další tu je opět rtěnka od essence.


odstín 01 coral calling


Rtěnka od Yves Rocher je taky skvělá! 


odstín 11 rose petillant (grand rouge)


A zkusila jsem tedy i rtěnku od Oriflame a taky jsem s ní velice spokojená. :)) 


odstín oriflame rtěnky nejde moc vidět, ale je to Nude pink


A jako poslední nejvýraznější rtěnka je od MUFE.


odstín 42


You May Also Like

9 komentářů

  1. Wow, tak MUFE je fakt červená jak má být :-)

    LuLu

    OdpovědětVymazat
  2. Za mna ta posledna, ma naozja krasnu farbu. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkná sbírka, tak rtěnka MUFE je vážně úžasná barva!:)

    OdpovědětVymazat
  4. Koukám, že červená a růžová jsou tvoje barvy :-) Pěkná sbírka, myslím, že jsem nenašla žádnou barvu, která by se mi nelíbila.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná sbírka :-), chystám se na podobný článek.
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám tak dvě :D haha
    ale všechny odstíny, co máš, jsou moooooc krásný! závidím :)

    OdpovědětVymazat
  7. Veľmi pekná zbierka!! Ten z Oriflame mám aj ja a presne v tejto farbe! :) Erika's Life

    OdpovědětVymazat
  8. Taky máš, koukám, mega sbírku! :) Já taky, zrovna jsem chtěla udělat během měsíce února podobný článek :D tak to teď budu muset počkat, abych se neopičila v řádech pár dnů :D
    Jinak, ta MUFE je sice krásná, ale já se v ní cítím hrozně divně :D

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)