Krasa.cz

by - února 20, 2014

V pondělí jsem objednávala z Krasa.cz barvu na obočí na praktickou. Tak bych Vám něco napsala o eshopu. Jelikož se mi zdá fakt super, protože zboží jsem objednávala v pondělí to je 17.2 a včera (19.2) už mi balíček přišel. Takže super rychlé dodání což se mi na eshopu velice líbí. :) K nákupům si můžete vybrat jakýkoliv vzoreček co nabízí. Já si zrovna vybrala BB cream 8 in 1 od Dermacolu takže jsem zvědavá jaký bude :) Dál mi přišlo pravděpodobně k nákupu nad 200 kč byl dárek bloček papírků od Vivantis a dva letáky co nabízí a nějaká bio kosmetika. :) Já jsem velice spokojená a toto nebyl můj poslední nákup. :)



You May Also Like

4 komentářů

  1. Už delší dobu přemýšlím, že bych tento eshop vyzkoušela. Líbí se mi to rychlé dodání!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak pak o té barvě na obočí určitě napiš článek a dej i fotky, jak sis to barvila :)

    OdpovědětVymazat
  3. To jsem zvědavá na recenzi :)
    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)