New (42)

by - března 03, 2014

Ahojte dneska mám prázdniny tak jsem byla s kámoškou ve městě. A koupila jsem si věci na maturitu, co budu potřebovat. To co nespotřebuji tak budu pak i používat, protože hydratační věci se mi budou hodit :) na mou pleť :)

Tohle je hydratační maska, pro všechny typy pleti (21 Kč, Balea)



Hydratační kapsle 7 ks (55 Kč, Balea)


Kajalová tužka bílá (30 Kč, Essence)


Umělé řasy i s lepidlem (25 Kč, KIK)


Voní úžasně a hlavně mě zaujal ten flakonek. (79 Kč, KIK)


You May Also Like

6 komentářů

  1. Umělé řasy jsem si v Kiku taky kupovala. Obecně bych prodejnu Kik celou odnesla domů :D protože se mi tam vše líbí :D

    By-Moni

    OdpovědětVymazat
  2. Ta vůně vypadá hodně pěkně:)

    OdpovědětVymazat
  3. masky od balea jsou naprosto geniální! já měla s jílem a s výtažky z mrtvého moře

    OdpovědětVymazat
  4. Balea masky zbožňuju a svým způsobem se jimi "odměňuju", když se chci trošku rozmazlit :-))

    LuLu

    OdpovědětVymazat
  5. Jee ta vůně vypadá moc hezky :)
    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)