New (43)

by - března 12, 2014

Jak se máte při středě? U mě celkem fajn ve škole jen 4 hoďky, takže pohodička. :)) Venku krásně no co víc si přát :)) Akorát to učení by být nemuselo no :D :( Přemýšlím o nějaké procházce, ale nějak se mi samotné jít nechce :D Dneska tu mám pro Vás novinky co jsem si pořídila minulý týden. :))


Byla jsem totiž pro Oriflame a tohle jsem si vzala, tělový sprej je božíí ta vůně je kouzelná. :)) 


Jako další je z Oriflame rtěnka v odstínu Rich Red, na rtech vypadá dost skvěle!


A poslední je moje výhra z jedné stránky. Tohle je něco jako lak pro objem, ale po nastříkání se musí vyčesat. :)) Je určen pro kadeřnické účely a zakoupíte ho jen v kadeřnických salonech nebo na internetu. :) Velice jsem si ho oblíbila. :))


You May Also Like

1 komentářů

Vsem moc dekuji za koment! :-)