Recenze: Pleťová emulze a pleťový peeling Kivvi

by - března 29, 2014

Dneska jsme se byli s přítelem projet na kole a bylo nám fajně :)) venku bylo kráásně :))) Teďka trochu pozdě recenze na dva výrobky sice vzorečky, ale bude to malé, rychlé a stručné. :))



Začneme pleťovým peelingem. :) 


Pro všechny typy pleti
Jemný pleťový peeling v sobě kombinuje velmi jemný bambusový prášek s certifikovanými přírodními rostlinnými extrakty. Výsledkem je zjemnění vzhledu, zlepšení hydratace a odstranění odumřelých buněk. Peeling propůjčuje pleti mladistvý vzhled, sametovou hladkost a čistí její póry. Vyhlazující olej ze semínek papayi a zjemňující bambusový prášek pracují společně na tom, aby vaše pleť byla dokonale hydratovaná a vyhlazená.
Pleťový peeling obsahuje také unikátní komplex Kivvi pro zjasnění vaší pleti – bambusový prášek, olej ze semínek papáji, výtažky z tangerinky a řebříčku.

Můj názor: je velice jemný a jednoduše skvělý. Tomu bych nic nemohla vytknout. Vůně byla tak akorát, příjemná, na pleti taky. Peeling osvěží, po peelingu je pleť krásně hebká. Rozhodně doporučuji, protože je k pleti velice šetrný. :) 



Jako druhý je pleťová emulze.

Pro smíšenou a mastnou pleť
Hydratační a uklidňující pleťová emulze s lopuchem a mátou, obohacená o vitamín B5, byla vyvinuta speciálně pro mastnou a smíšenou pleť. Díky svému unikátnímu složení přípravek pleť nevysušuje, odstraňuje veškerý make-up a nečistoty, zanechává ji vláčnou a čistou. Přírodní výtažky z lopuchu napomáhají snižovat tvorbu mazu. Výtažky z třezalky mají léčivé, stahující a regenerující účinky. Přírodní výtažek z rozmarýny pokožku vypíná.

Můj názor: K jeho vůni není co říct, mi voní pěkně, ale možná někomu by taková vůně mohla překážet, protože je moc silná. Já za sebe můžu říct, ikdyž to byl jen vzoreček, tak jsem s ním byla velice spokojená, vyhovovalo mi, líbí se mi na něm, že nevysušuje pleť, pleť jsem měla vyčištěnou, hebkou, plnou svěžesti. Také mohu doporučit. :)) 


You May Also Like

0 komentářů

Vsem moc dekuji za koment! :-)