Líčení 1.0

by - dubna 21, 2014

Dobré ráno, přeji všem. No jaké máte Velikonoční pondělí? No já už bohužel od 7 hodiny politá dvěma kýbly studené vody :D Ještě k tomu v takové zimě venku :D fuuj, že se ti chlapi nestydí! :D Jinak pro dnešek jsem si připravila článek na líčení jelikož to bylo focené večer při umělém světle, tak snad nevadí. :))) Jenom jsem takové líčení zkoušela. :))) 




1. krok - jsem nanesla do vnitřního koutku bílý stín.

2. krok - jsem nanesla poté růžovoučký stín a vystínovala.

3. krok - dále jsem zkusila hnědý stíny světlý a ten jsem taky vystínovala.

4. krok - a nakonec jsem dala černý stín. 




5. krok - nakonec jsem přetřela rty rtěnkou od Yves Rocher.


Makeup od Rimmel je úžasný v blízké době se těšte na recenzi. :))) 


You May Also Like

6 komentářů

  1. Ta rtěnka vypadá naprosto skvěle! Odkud máš paletku? :)

    OdpovědětVymazat
  2. nice make up!

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    OdpovědětVymazat
  3. Měla by ses zaměřit na přechody mezi barvami, takto vyjít ven by nebylo příliš soudné. Kombinace barev jinak není špatná, jen je to chce trochu lépe "propojit".

    OdpovědětVymazat
  4. Nápad je krásný, ale přímo zoufale to volá po blendícím štětci, protom by to bylo opravdu dokonalé. Řtěnka je moc krásná a opravdu ti sluší :) máš krásný tvar rtů :)
    http://elliesdailyideas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Souhlasím,že přechod by byl ještě lepší trochu jemnější, ale i takhle se mi to líbí moc:) hezky to podtrhuje výraz.

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)