Přeskočit na hlavní obsah

Recenze: Essence quattro oční stíny

Dneska recenze na oční stíny, brzy uvidíte i líčení ve stylu značky Essence :))) :D



Balení je pěkně kulaté a sladí barvy! Obal je na otevírání nahoru. Zespod je napsaný odstín a vlastně to co obsahuje takže ingredience očních stínů.


Barvy no tak tyhle barvy přesně mám ráda! Nejvíce používám hned tu první nahoře takovou bílo šedou. :) do vnitřního koutku pro rozjasnění (1.) Jinak mají strašně moc pěkných odstínů chtěla bych si pořídit ještě nějaké z hnědých odstínů. :) 

Konzistence vadí mi že když je nanáším tak práší! Nebo-li práší mi pod oko když je nanáším, ale to není zas takový problém dám pod dolní řasy ubrousek a problém odstraněn. :) 

Výdrž vydrží celkem dlouho bez báze pod oční stíny. Mají za mě velké plus, neslévají se. :)) 



Klady:

+ cena
+ výdrž
+ pěkné barvy
+ výběr barev


Zápory: 

- trochu práší, ale jak říkám ubrousek pomůže.
- chybí mi v balení šteteček

Oční stíny zakoupíte v drogeriích se stojanem Essence (DM, TETA, ROSSMANN...) za nějakých 70-80kč.

Doufám, že se vám recenze líbila :) A napíšte mi tady jestli používáte tyhle oční stíny a jak vám sedli?

Komentáře

  1. Taky mam, koupila jsem ve vyprodeji za 30Kc, ale pouzila jsem je zatim jen parkrat.
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  2. Ocne tiene velmi nepouzivam ale recenzia super! ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Sice růžová není můj favorit, ale tohle je bomba! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mě tato paletka celkem zklamala. Nevím jestli je to závada toho kusu, ale je to velmi málo pigmentované a na oku to vydrží max. 1-2 hodiny :(

    OdpovědětVymazat
  5. Mám je v béžovo-šedým odstínu 05 to die for, pigmentace na očích naprd, ale na obočí jsou suprový.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Vsem moc dekuji za koment! :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Giveaway // 7 UKONČENO

Ano dnes tu mám po dlouhé době soutěž, věci do této soutěže věnovala paní Veronika z eshopu Saloos. A tímto jí moc děkuji :) 

O co se soutěží? 
Tak především je to hlavní výhra sprchový olej s vůni Rakytníku - Orange, dále tu máme diář na rok 2017 a katalog Saloos produkrů. Výherkyně budou 3!

Pro prihlaseni do souteze piste do komentare

Povinne podminky.

1. Sledovat GFC najdete ho v menu pote napsat pod jakym jmenem me sledujete.
2. Email abych Vas v pripade vyhry mohla kontaktovat
3. Dát like FB stránce Saloos  a napsat pod jakým jménem sledujete

Nepovinna podminka

1. Muzete mi DAT like na moji FB stranku Style and Smile
2. Sdílej tuhle soutěž a napiš kde



Soutěž potrvá do 4.2.2017 



Spotřebováno (Září 2017)

Po delší době tu mám také spotřebováno, jelikož jsem toho moc nespotřebovala a když ano, tak mi to přítel povyhazoval, ale tohle jsem si schovala. Jedná se o takové mužské spotřebováno :D


Líčení 2.2

Přeji krásné pondělí, u nás o víkendu krásně sněžilo :)) Takže jsem byla uplně jakoby happy :) A tak jsem pro Vás o víkendu vytvořila líčení s vínovou a hnědou :))

Tady první nechám jen fotky aby jste se mrkly a dole je postup :)