Recenze: Essence Liquid Eyeliner

by - května 16, 2014

Dneska si dáme recenzi na oční linky od Essence. :))) Pořád pršíí u nás už je skoro plná řeka. :)


Balení je na šroubování, je velice tenký a prostě suprový štěteček, skvěle se s ním nanáší. Nemůžu si stěžovat. Balení se mi líbí, že víčko je ve stříbrném obalu. Toto je ještě starý obal linek, teďka essence už má nové obaly. :)

Barva no tak to bohužel mají jen černou barvu. A všimla jsem si, že ty nové obaly mají, ale je to voděodolná linka, tuhle teda nevím jestli je voděodolná. :)) Barvička je velice sytá, v jednoduchosti skvělá.


Konzistence k té není co říct, je prostě normální, jako u všech linek.

Výdrž k ní taky nemám co říct, protože je opravdu skvělá, vydrží celý den, nerozmazává se. Já jsem velice spokojená. :) 

linka odzkoušená na ruce


Oční linky Essence Liquid Ink Eyeliner - velký obrázek
nový obal očních linek

Klady:

+ nerozmazává se
+ cena
+ výdrž
+ sytost barvy
+ tenký štěteček
+ balení
+ dobře se odlíčí
+ neobtiskává se na víčko

Zápory:

- žádné 

Tyto linky jsem měla jako dárek v časopisu JOY. Jinak linky se dají koupit ve všech drogeriích ze stojanem Essence stojí cca do 80 Kč. Na stránkách Essence mají napsané že stojí 65 Kč.

You May Also Like

1 komentářů

  1. já si tyhle linky kupuju už asi 3 roky a neám na ně dopustit.

    http://beautybylucka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)