Recenze: Oční stín metal glam - Essence

by - května 28, 2014

Dnešní recenzi budu věnovat očním stínům od Essence. Jak se máte ? :) Zítra bude článeček spotřebováno :))


Balení  musím značku Essence pochválit, protože tohle balení se mi hodně líbí! :)) Je takové jednoduché, prostě krásné! :) 

Barva tenhle odstín vůbec nemají už na stránkách essence, mají jen 6 odstínů. škoda, že právě tenhle už nemají, je totiž skvělý na rozzáření očí do koutku. Já mám odstín 06 miss tangerine.
Jinak odstíny mají tyhle. A musím říct, že ty všechny jsou tak nádherné, takže určitě stojí za to aspoň vyzkoušet :)



Konzistence ta je super! Vůbec nepráší, takže další plus. :) Skvěle se nanáší. 

omlouvám se, ale rypla jsem do toho nehtem a zůstal tam dolíček :D

Výdrž s tím nemám žádný problém vydrží vskutku 6-8 hodin. Pak už se začne trošku ztrácet. S bází jsem to nezkoušela.

tady odstín na ruce, je vidět že je dost dobře pigmentovaný.

Klady: 

+ výdrž
+ cena
+ pigmentace
+ nepráší
+ balení

Zápory:

- žádné

No už asi nejde nikde zakoupit já jsem ho totiž koupila ve výprodejovém stojanu za 30 Kč. Jinak ostatní odstíny stojí 65 Kč ve všech drogerií ve stojanech Essence. 

You May Also Like

2 komentářů

Vsem moc dekuji za koment! :-)