Spotřebováno (Květen 2014)

by - května 29, 2014

Ahojte tak dneska konečně spotřebováno za měsíc Květen. Je toho opět nějak moc :D to u mě není takhle obvyklé. Dneska mi má přijít Brandnooz box, takže zítra bude o něm článeček. :))) Těším se na něj, jsem zvědavá co v něm bude! :))) Objednali jste si taky? :))


1. Takže začnu od Baley je to tělové mléko, jo ze začátku když jsem si to kupovala tak mi to tak nádherně vonělo, ale teďka mi to nehorázně smrdí, je to bohužel nedopotřebované, tak to musím fakt vyhodit, ještě že to byla limitovaná edice :D 
2. To je od Yves Rocher je to sprchový gel bio oves, musím říct, že tohle mi na první čuch smrdělo, ale v té sprše to tak nádherně vonělo, že to provonělo celou koupelnu. Uvažuji o plném balení. :)) 
3. Krémový sprchový gel od Dove no tak tady není potřeba něco říkat, byl úžasný ta vůně úplně nádherná. :)  


1. Odličovač očí od Ziaji, ten mám velice ráda, odlíčí vše co potřebuji, nic mě nepálí, neštípe, já jsem s ním spokojená.
2. Vzoreček Dermaclinic pleťové tonikum od For Life jo bylo super, ale nekoupila bych si ho. Žádnou vůni to nemělo, měla jsem na druhý den nějakou mastnější pleť, ale odličoval skvěle.
3. Bioderma gel a Bioderma krém pro smíšenou a aknozní pleť. Tohle jsem milovala, nádherná vůně. Ještě mám tyto vzorečky doma v košíčku, šetřím si je :D 


1. Tohle bylo v létě v Ladyboxu, balzám na rty s aloe vera a mint jo v létě to bylo super, ale teďka se z toho stala doslova guma :D a děsně to smrdí, tohle bych si fakt znovu nekoupila. 
2. Šampon od Gliss Kuru pro namáhavé a lámající se vlasy, tady si určitě koupím plné balení, protože vlasy jsem po něm měla super, vypadali na pohled krásně, nemastily se tak rychle, šly mi po koupání vlasy rozčesat. 


1. Moje nádherná vůně od Playboy! Nejlepší a pořád se k nim vracím! Vydrží dlouho. :) 


1. Zkoušela jsem vzoreček od Ziaji krémové sprchové mýdlo , krásně vonělo po pomeranči. Já jsem byla spokojená.
2. Nivea tělové mléko do sprchy mi nehorázně vyhovovalo, jednak už jsem zkusila i plné balení, tohle je jen vzoreček, já ho prostě mám ráda! :) Hodně moc hydratuje, prostě spokojenost. :) 


1. Tady tyhle ubrousky jsem už měla, jo jsou fajn, ale víc krát ne :D Na cesty jsou fajn, když někam jedeme delší dobu hlavně v létě.
2. A jako klasika odličovací tampony, které mi vyhovuji. :) 


Tak a to je všechno! :) Díky moc za shlédnutí článku a můžete zanechat komentář, díky :)))

You May Also Like

7 komentářů

  1. Ten krém od Balei mám doma, tak nestraš:)

    OdpovědětVymazat
  2. Kosmetiku Bioderma mám ráda. Od značky Ziaja měla jsem zelený sprcháč z Ladyboxu a byla jsem zklamaná, ta nepříjemná vůně.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Tú Playboy vonavku rada vyskúšam, vyzerá super :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ziaja odlicovac bol super!


    Pozývam na štátnicovú giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/05/statnicova-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  5. Ty jo, taky se ti to stalo s tím Figs&Rouge? Jsem to teď nějakou dobu nepoužívala, a před pár dny jsem to vzala do ruky, že se tím zase začnu patlat a úplně to změnilo konzistenci a strašně brutálně to smrdí, jak prostě zkažený!! To mě teda mrzí, když to člověk nemá doma ani jako rok, aby to musel hodit do koše!!! :D

    Jinak jako jsi toho tenhle měsíc vyplácala fakt doost, to já toho moc nemám pro tento měsíc :D

    OdpovědětVymazat
  6. Což jako štve mě to vid! Páč jsem to zas neměla moc vyplácaný, a teď to můžu hodit do koše! Ach jo..

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)