New (47) Exchange Ladybox

by - června 21, 2014

Zdravím při zamračené sobotě. :))) Včera jsem konečně zkoukla nový díl PLL a teda mohu jen říct, že to byl opět skvělý díl už se zase nemohu dočkat na další díl. :))) Takový seriál se mi strašně moc líbí. :)) Dnešní článek bude o novinkách v poslední době. Jelikož jsem vyměnila pomocí Ladyboxu na jejich stránkách v sekci Exchange. Takže jsem se poněkud zbavila těch nepotřebných věcí co jsem měla z ladyboxu a nepoužila jsem to. :)))

Tohle není výměna z ladyboxu, ale tohle jsem vyměnila za černý šátek na votocvohoz. Tyhle produkty jsou vlastně od Avonu. Rtěnka je Extra Lasting v odstínu sunkissed ginger, musím říct, že je to krásná taková do oranžova barvička, není ani moc světlá ani tmavá, je tak akorát. A nádherně voní. Druhý produkt je tužka na rty v odstínu pink cashmere. Nikdy jsem tužky na rty nepoužívala, ale tahle je přímo super! :))) Tyto oba produkty na rtech jste mohli vidět v předchozím článku o outfitu v šatech. :) 


A tady už se vrhneme na ladybox Exchange. A tímto prvním leskem začneme, je to bezbarvý lesk na rty od značky PAESE. Musím říct, že také nádherně voní a hned po prvním použití jsem si ho naprosto zamilovala. :)


A poslední věcí co mi zatím přišlo je rtěnka od Catrice v odstínu 060 Dont pink and drive, taková krásná růžová barvička. Trošku aji něčím voní. 


Ještě mi má přijít jeden balíček, který si musím jít vyzvednout na poštu, takže pak bude ještě jeden článeček. :))) Já jsem s výměnou velice spokojená. :))) 

You May Also Like

1 komentářů

  1. Jé, tu rtěnku jsem zrovna dostala v giveaway, je krásně hydratační, spíše takový balzámek. :)

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)