Přeskočit na hlavní obsah

Hodinky, kterým neodoláte.

Hodinky jsou v poslední době hodně v kurzu a nosí je snad každý! :))) Já zatím hodinky nevlastním, ale mám objednané jedny silikonové z jedné stránky, takže se na ně strašně moc těším! :))) 


Hledáte něco originálního? Zvolte výrazné ciferníky a dvoubarevný pásek. Na foto (zleva): Storm 4250 Kč, Debenhams 1160 Kč; archiv firem
Na foto (zleva): Storm 4250 Kč, Debenhams 1160 Kč
Na jaro a léto by vám neměly chybět ani modely v bílém provedení s koženým řemínkem. Na foto (zleva): Debenhams 4130 Kč, Esprit 2700 Kč; archiv firem
Na foto (zleva): Debenhams 4130 Kč, Esprit 2700 Kč

Kovový design a velký ciferník posetý blyštivými krystaly zaujme na první pohled. Na foto (zleva): oboje Festina 3890 Kč, 5390 Kč; archiv firmy
Na foto (zleva): oboje Festina 3890 Kč, 5390 Kč

Nadčasové elegantní modely s barvou růžového zlata budou vypadat vždy šik. Na foto (zleva): Storm 4150 Kč ASOS 7671 Kč; archiv firem
Na foto (zleva): Storm 4150 Kč ASOS 7671 Kč

Hodinky ve zlaté barvě s mnoha drobnými ciferníčky uprostřed jsou právě v kurzu. Na foto (zleva): Topshop 3300 Kč, ASOS 848 Kč; archiv firem
Na foto (zleva): Topshop 3300 Kč, ASOS 848 Kč

Pokud však hledáte něco moderního, doporučujeme vsadit na tyto drobné hodinky s jemně zabarveným ciferníkem. Na foto (zleva): Storm 3350 Kč, Debenhams 2150 Kč; archiv firem
Na foto (zleva): Storm 3350 Kč, Debenhams 2150 Kč

Nemáte rády nic přeplácaného, a naopak sázíte na jednoduchost a střídmost? Pak tu jsou právě pro vás tyto dva tipy. Na foto (zleva): ASOS 2775 Kč, Debenhams 2150 Kč; archiv firem
Na foto (zleva): ASOS 2775 Kč, Debenhams 2150 Kč

Úzký pásek v kombinaci s velkým i malým ciferníkem bude na vaší ruce působit mladistvým dojmem. Na foto: oboje Esprit 2430 Kč, 3240 Kč; archiv firmy
Na foto: oboje Esprit 2430 Kč, 3240 Kč

Líbí se vám výrazné hodinky? Vsaďte na netradiční barvy v lesklém provedení. Na foto (zleva): Reserved 299 Kč, New Yorker 249 Kč; archiv firem
Na foto (zleva): Reserved 299 Kč, New Yorker 249 Kč

Zdroj fotek prozeny.cz

Komentáře

  1. Ja mamjedny od pritele, ale nenosila je, jelikoz mam docela stihlou ruku a cifernik je velkej, ale chci zacit, tak musim dat vymenit baterku :D
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Teraz v lete sa mi najviac páčia hodinky s bielym náramkom, ale inak mám rada zlaté:)
    Pozývam ťa ku mne na blog na GA o balíček plný kozmetiky:)

    http://petra-justbeauty.blogspot.sk/2014/06/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak z těhlech bych si určitě vybrala až na ty poslední dvoje, to není můj vkus :) Ale ty ceny! :D

    http://www.recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Wau tak tie sú naozaj krásne!! :))

    http://lovelybeautybook.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem si právě vybírala hodinky k narozeninám a ty Festina za 3890 Kč se mi také moc líbily, ale nakonec to vyhrál Marc Jacobs :)

    OdpovědětVymazat
  7. Holky já nakonec kupovala Festiny tadyy: http://www.brawat.cz/festina/ vycházely cenově nejlíp-. Mají fakt super výběr.

    OdpovědětVymazat
  8. Taky jsem si vybírala mezi Michael Kors a Festina a nakonec jsem se rozhodla pro ty Festiny! :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Vsem moc dekuji za koment! :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Giveaway // 7 UKONČENO

Ano dnes tu mám po dlouhé době soutěž, věci do této soutěže věnovala paní Veronika z eshopu Saloos. A tímto jí moc děkuji :) 

O co se soutěží? 
Tak především je to hlavní výhra sprchový olej s vůni Rakytníku - Orange, dále tu máme diář na rok 2017 a katalog Saloos produkrů. Výherkyně budou 3!

Pro prihlaseni do souteze piste do komentare

Povinne podminky.

1. Sledovat GFC najdete ho v menu pote napsat pod jakym jmenem me sledujete.
2. Email abych Vas v pripade vyhry mohla kontaktovat
3. Dát like FB stránce Saloos  a napsat pod jakým jménem sledujete

Nepovinna podminka

1. Muzete mi DAT like na moji FB stranku Style and Smile
2. Sdílej tuhle soutěž a napiš kde



Soutěž potrvá do 4.2.2017 



Spotřebováno (Září 2017)

Po delší době tu mám také spotřebováno, jelikož jsem toho moc nespotřebovala a když ano, tak mi to přítel povyhazoval, ale tohle jsem si schovala. Jedná se o takové mužské spotřebováno :D


Líčení 2.2

Přeji krásné pondělí, u nás o víkendu krásně sněžilo :)) Takže jsem byla uplně jakoby happy :) A tak jsem pro Vás o víkendu vytvořila líčení s vínovou a hnědou :))

Tady první nechám jen fotky aby jste se mrkly a dole je postup :)