Instagram photos // 2

by - července 10, 2014

Dneska tu mám opět rekapitulaci co jsem dala na instagram za fotky! :))) Musím se přiznat, že Instagram mě neskutečně moc baví! :)) A jsem ráda, že už ho konečně mám. :)) Co máte dneska v plánu? :) U nás po chvilkách vyleze sluníčko a zase na chvilku vyleze, ale je krásně teplo. :)) 

Sledujte mě! :)

http://instagram.com/misa.pavlikova



Gervais a jadel jsou nejlepší



S přítelem jsme si udělali obložené bulky! Mňamka! :))  


Konečně jsme zkusily studený čaj s brandnooz boxu, byl dobrý! :) 


Jahodový pudink a zákusek, mňam ♥


S tímhle zase mamka neměla co dělat a zkusila levandulovou šťávu. Zkoušely jste? :) 


Nejlepší! Byli jsme s přítelem ve Forum Nová Karolína v Ostravě a dali jsme si bagety bylo to jakési menu. Dali jsme si bruselskou k tomu zapékané brambory a ledový čaj, který je tak dobrý! :))


A poslední je má fotka, ten outfit už jste mohli vidět v předchozím článku. :))) 


You May Also Like

6 komentářů

Vsem moc dekuji za koment! :-)