Recenze: Rtěnka Dermacol

by - července 26, 2014

Dneska si dáme malou recenzi na rtěnku od Dermacolu, která je božská! :))


Balení měla jsem celkem problém s otevíráním, protože obal není klasický vysouvací, ale na click it. Je to super způsob a takhle mě ta rtěnka celkově zaujala. Celkově se mi líbí její obal. :)

Vůně vůni nemá žádnou.

Barva mám v odstínu 01 a je to krásná růžovoučká barvička. Je skvěle pigmentovaná!


Výdrž vydrží i  2 hodiny ale bez jídla a pití, možná zmenším pitím ano. 



 Před nanesením a po nanesení.

Klady

+ cena
+ výdrž
+ obal
+ odstín

Zápory

- dělá mi šupinky na rtech, protože je mám suché

Rtěnku zakoupíte ve všech drogerií ze stojanem Dermacol. Za cenu cca do 150 Kč.


You May Also Like

5 komentářů

  1. Krásný odstín, nad rtěnkami od Dermacolu také uvažuji.
    Pokud ráda soutěžíš, můžeš se zúčastnit soutěže o kosmetický balíček u mě na blogu Giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá opravdu božsky, ale já mám jen jiný odstín a musím uznat že rtěnka je hodně podprůměrná - šupinatí rty a nevydrží samotná snad ani hodinu. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to jsem přemýšlela i nad tímto odstínem, tak jsem asi měla jít spíše do něj :D

      Vymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)