Inspirations // 57

by - srpna 04, 2014

Čaute, jak se dneska máte při upršeném dni? :) Já docela fajn :)) Dneska přidávám jen takový článek o inspiraci. Mám ráda takové články, vy také? :) Zítra bude nějaká ta recenze. :)))






You May Also Like

4 komentářů

  1. Krásné outfit posty ! :) Velmi se líbí tvuj blog, nechtěl by jsi spřátelti blogy ? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, pozývam ťa na môj znovu rozbiehajúci sa blog :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. tak mě se líbí nejvíce ta první a poslední fotografie s tím bílým tílkem smile :D tenhle motiv je honě populární i na tetování :D
    u mě je giveaway ....ještě se můžeš přihlásit !

    OdpovědětVymazat
  4. Super :) Nejvíc se mi líbí outfit 1 a 3
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)