Můj outfit 5.6

by - srpna 12, 2014

Ahojte, no včera jsem šla tak letně oblečená, ale než jsem došla na zastávku tak jsem byla mokrá, protože tak moc pršelo, až to nebylo normální :D Jela jsem do města čekat přítele na zastávku museli jsme něco zařídit. :) A to když jsem nebyla doma, tak opět jsme tu měli z té vody povodně :D No opět malý potůček vystoupal nahoru a bylo to voda ve sklepě do půlky jednoho schodu takže to se ještě dalo. :) No my musíme být vždy něco extra. :) Ale teď zpátky k outfitu, tento outfit jsem měla včera když jsem šla na tu zastávku. Nebojte, zima mi nebyla bylo fajnově. :) V hlavní roli jsou právě hodinky Geneva :))) Hodinky mám ze stránky http://postovnezdarma.cz/ s nimi jsem totiž navázala spolupráci. Hodinky mám moc ráda! Protože jsou fakt moc pěkné a hodí se k nim cokoliv. :) Já jsem s výběrem velice spokojená. Hlavně se mi líbí ty kamínky okolo ciferníku ty jsou neodolatelně krásné. :)






















Líčení jsem zvolila jednoduché černé linky od Essence a rtěnku od Essence ty jejích v černém obalu v odstínu 01 coral.....

Naušnice jsem zvolila v růžovém a to Swarovski Elements . 

(šaty - jedna stránka na FB dovezeno z Anglie // baleríny - HM // hodinky - Geneva (http://postovnezdarma.cz/) ) 



You May Also Like

9 komentářů

  1. Balrínky jsou nádherné! Dlouho takové čistě černé a jednoduché sháním a pořád nic :/ když už najdu jsou mi velké :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nějak se mi podařilo komentář smazat - to je tak, když komentuju z mobilu.

      Psala jsem, že já nosím černou ráda pořád, i v létě, i když to není zrovna veselá letní barvička.

      Maru UltimateChic

      Vymazat
  3. Pěkné šaty a ty hodinky se mi taky líbí. Zrovna mám taky jedny z poštovné zdarma :)
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. černá je nejlepší :) máš moc pěkné šaty a vážně ti seknou :)

    PS: nechceš se vzájemně sledovat?

    OdpovědětVymazat
  5. Moc ti to sluší Mišulko :-) Krásně sladěné oblečení a líčení ti moc padne!
    Ketrin ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
  6. Příště by to chtělo šaty alespoň vyžehlit. Sundala bych hodinky, dala nějaký náramek nebo něco na krk a pak by to možná šlo.

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)