Spotřebováno (Červenec 2014)

by - srpna 02, 2014

Dneska dáme si menší spotřebováno za měsíc Červenec. No moc toho fakt není až se sama divím. :)
Opět se omlouvám za opačné fotky hold blogger si dělá co chce.



Jako první tady mám šampon od Oriflame ani nevím vlastně na jaké vlasy je určen vzadu na obalu v češtině to není. Ale vlasy umyl, byl proste fajn. :)
Pak tu mám jako obvykle tamponky na pleť. :) 


Jasmínový olej na tělo (na masáž atd) voněl nádherně, měla jsem ho ráda. 
Peeling na nohy od Oriflame krásně voněl! Určitě bych si ho ráda pořídila znovu. :) 


Šampon od oriflame s jahodami, ta nádherná vůně co se line z vlasů. I na třetí den jde vůně cítit a mastné vlasy ani za 3 dny nemám, chválím! :) 
Sprchový gel veganský tohle se dá koupit jen v DMku a mám vůni  citronu  a tee tree, super! :))) 


You May Also Like

4 komentářů

  1. Se šamponem Oriflame jsem také moc spokojená :)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  2. Tento šampon od Oriflame jsem měla taky a byla jsem spokojená :)
    cheap VOGUE

    OdpovědětVymazat
  3. Ani jeden z těchto produktů jsem ještě nezkoušela, ale ten šampon od Ori mě docela zaujal :-)
    Ketrin ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
  4. Jak to tak vidím, jsem ráda že už mám mořskou houbu a tampónky nevedu.. ta spotřeba vždycky byla šílená co si pamatuju :P

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)