Spotřebováno (Srpen 2014)

by - srpna 23, 2014

JSEM NA DOVOLENÉ, ČLÁNEK JE PŘEDNASTAVENÝ.

Já tu mám pro Vás spotřebováno za měsíc srpen, no zase se mi toho tu nastřádalo moc :D ale jsou to takové obyčejné věci. :))) Jsou mezi nimi i nějaké ty vzorečky což už musím začít používat, protože jich mám plný košík :D Ale tak pojďme se na to podívat. :) 


1. Bio kokosový olej ten byl fajnový, ale už kokos nechci ani vidět :D než jsem ho spotřebovala tak už mě vůně kokosu přešla a už mi to aji smrdělo. S timhle jsem dělala přítelovi masáž zad a někdy jsem to použila i na vlasy. :) 
2. Tohle je vůně z Avonu nevím jestli ji dělají, ale krásně voněla. Jmenuje se bali bliss. 


1. Šampon kokosový od Oriflame, ten jsem právě v neděli dopotřebovala když jsem si ho dala do vany místo pěny, tak jsem použila tento šampon, voněl dobře kokos to byl takový zvláštní. :) 
2. Aussie šampon cestovní balení je vhodný na suché/poškozené a poněkud nešťastné. Nádherně voněl, ale mě z vlasy nic neudělal na druhý den jsem je měla mastné, takže asi nic moc :) Možná, že by měl účinek kdybych si koupila plné balení, tak uvidíme zatím nevím jestli si ho budu kupovat znovu. :) 


1. Moje oblíbená řasenka od Oriflame Lash extreme mascara v černém provedení. Tuhle řasenku jsem měla už dobrých 5 let a pořád v ní ještě něco bylo a vůbec nevyschla! Vůbec neslepovala řasy já jsem s ní mega moc spokojená. Takže určitě až ji uvidím ve slevě tak si ji pořídím. :) 
2. Bioderma sébium global s tímhle jsem se mazala vždycky večer před spaním a jo bylo to dobré, už je to mé několikáté balení v takhle malém vzorečku :D ještě mám myslím dvě. Vždycky řeknu kožní jestli by mi nemohla dát vzorečky od Biodermy a dá mi je :))) 


A jako poslední tady mám plno vzorečků. 

1. Balea maska je to hydratační maska pro všechny typy pleti. Byla na pleti dobrá, pěkně voněla, já nemám co vytknout. :) 
2. Nivea Q10 má zjemňovat pory a viditelně redukuje vrásky, je vhodný pro smíšenou pleť. Tento krém jsem používala hlavně ráno a byl podle mě super ještě mám pár vzorečků. Krásně voněl. 
3. Nivea zpevňující gel proti celulitidě s koenzymem Q10 tento vzoreček jsem ráda používala, krásně voněl a možná že i působil. Já jsem s ním spokojená. 



You May Also Like

1 komentářů

Vsem moc dekuji za koment! :-)