Recenze: Oční tužky Avon

by - září 14, 2014

Dneska se vrhneme na recenzi. Jinak dneska asi budeme odpočívat, protože zítra jdeme do práce na odpolední balit buď kosmetiku, nebo čokoládu. Více fotek budu fotit, ale teďka momentálně na to není čas a to kolik po tom městě chodí lidí je až neuvěřitelné, třeba včera takové davy lidí to jsem fakt ještě neviděla :D To u nás vůbec není no :D


Balení jejich balení bych řekla, že je normální. Sice mě štve ten jejich uzávěr jak vidíte tak nic moc no, ale líbí se mi zase to, že když je tužka modrá tak je modré všechno :D

Vůně vůbec nijak nevoní.

Barva nádherné barvičky 2884 je modrá a 2886 je zelená. Jsou to prostě nádherné barvy, které nic nezkazí. Nevím jestli vůbec jdou ještě koupit o tom představu vůbec nemám no.

Konzistence ta je jak jinak než tuhá.



Výdrž ta je poměrně taková průměrná vydrží tak 3-5 hodin není to moc a ani né málo, ale zase na celodenní líčení asi zapomeňte. :)

Pigmentace ta je prostě jakoby úžasná! Jak vidíte na fotce tak to je jenom jednou přejeté a už to je hned pigmentované, jsem spokojená.


Já jsem s tužkami možná spokojená, ale někdo možná spokojený nebude. :) Vyplatí se možná si ji koupit. :)) 

Klady

+ pigmentace
+ odstíny
+ výdrž

Zápory

- balení

Tyto tužky koupíte v Avonu, ale nevím jestli je ještě dělají.




You May Also Like

1 komentářů

Vsem moc dekuji za koment! :-)