New (66)

by - října 10, 2014

Ahojte tak dneska článeček v podobě novinek, moc toho není rozšoupnu se až příští týden v pátek :D ne sranda musíme pomaličku! :D Už jsme přestěhovaní takže spokojenost. :)

Naušniky srdíčkové.:)) 


Yankee Candle začínám ty svíčky milovat! :)


Viděli jsme takovou kočku a ani se to nesnažilo utéct :D


Krásná obloha teď večer. :)) 


A olejíček na vlasy argan oil, jsem zvědavá na účinky - cena 1 libra



You May Also Like

2 komentářů

  1. Ten arganový olejíček za euro je super :) Líbí se mi i náušnice
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem zvědavá na ten olejíček :-) Musíš otestovat a jestli budou dobré účinky, plánuji si s tebou nějaký SWAP - akorát já teda nevim, kam bych ti jela nakoupit, abych ti taky dala něco extra - každopádně to je jedno, ale ty mě tam dáš ten olejíček :DDDD

    Ketrin Fl ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)