Oblíbenci (Říjen 2014)

by - října 15, 2014

Jsme v půlce října a já tu mám pro Vás mé oblíbence od začátku října. :) Ano dávám to s předstihem, ale takhle mi to vyhovuje lépe a nic na tom měnit nebudu. :) A jací jsou Vaši oblíbenci v oblasti kosmetiky? :) Co teďka používáte nejvíce?

DOPLNĚK

Takový nejlepší doplněk za měsíc Říjen jsem si vybrala tento náramek se sovičkou, který jsem vyhrála. :) Mám ho ráda, nosím ho v podstatě pořád. :)


RTY

Tuhle rtěnku jsem si koupila jako první, byla to má první rtěnka a od té doby už jich mám několik. :) Začínám milovat rtěnky! A tento odstín se skvěle hodí na podzim. Je to značka b-basic a v odstínu 52 pink orchid a je koupena v Tetě. :) 



OČNÍ STÍN

Poprvé jsem vyzkoušela značku MOJE a musím říct, že tyhle odstíny jsou velmi pěkné, ikdyž jsem asi možná byla zklamaná s tím, že na fotce na jejich stránkách byli trošku tmavší odstíny, ale i tak jsem s nimi velice spokojená a ráda je používám, jejich pigmentace je super. Bude recenze. :) 


NEHTY

Jako produkt na nehty jsem vybrala tento krásný růžový lak, který jak jsem psala v recenzi nejde poznat z lahvičky že je takový pískový. :) Vypadá úžasně a mám ho ráda. :) Odstín 113 


TOALETNÍ VODA

Tuhle vodu jsem už měla jednou v oblíbencích, ale nemůžu si pomoct když ji miluješ není co řešit. :)) 


VLASY

Produkt na vlasy tentokrát zatím žádný nemám, ale testuji arganový olej. :) 




You May Also Like

7 komentářů

  1. Miluju sovičky;) Tu rtěnku mám taky a miluju ten odstín:)

    OdpovědětVymazat
  2. Kde jsi tu sovičku vyhrála? Ten lak vypadá zajímavě a na hodnocení arganového oleje jsem velmi zvědavá :-)
    www.abouteverything28.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Tak první 2 vypadají dobře a pak se mi zalíbil ten lak. :3

    OdpovědětVymazat
  4. Články o oblíbených výrobcích mám ráda. Nejvíc se mi líbí ten pískový lak, barva vypadá skvěle. A na recenzi kouknu.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  5. ta sova je užasná pokud budeš mít zajem tady je muj blog sem začatečnice http://berenike92.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)