Můj outfit 6.0

by - listopadu 17, 2014

Zdravím při pondělí, dneska jdeme na kurz Angličtiny, takže se opět moc těším! :))) Jinak bych chtěla říct, že tu je po měsíci další outfit! :))) Konečně! A to s novým sakem, náhrdelníkem a náramkem (náhrdelník a náramek bohužel vyfocené zblízka nemám, ale nebojte uvidíte ho i z blízka!) Chystám plno outfitu, tak snad na to budu mít čas a budu outfity přidávat častěji. :))) Jsou to takové obyčejné fotky, jednak fotí přítel no :D a ta taška lídl ta mě docela rozesmála :D Sakrič a náramek nejde vidět vůbec, nebojte všechno se napraví! :))

A ano měla bych si nabarvit hlavu to taky bude co nevidět, jen musím najít tu správnou barvu, kterou já chci! :) A zatím do města se moc nedostanu přes týden, když je noční! :)









(sako - Primark // tílko - CA // náhrdelník - Claires // náramek - Claires // legíny - vietnamci // baleríny - HM ) 


You May Also Like

4 komentářů

  1. Já na takové oblečení moc nejsem, ale sako ti sluší a vypadá hezky. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se mob líbí balerínky a ta fotka, kde se směješ :)

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, zapoj se i ty do naší výzvy na blogerky.cz http://www.blogerky.cz/exkluzivne/snowbitch-cz-vyzva, můžeš vyhrát poukazy na nákup, tak nemeškej. Výzva končí 24.11.!

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)