Recenze: Tužka na rty, Avon

by - listopadu 26, 2014

Dneska to bude v podobě recenze, snad Vás to potěší. Tahle tužka na rty je super! :) Nikdy jsem žádnou nepoužívala až tuhle. :)

Používáte tužky na rty? Kolik jich vlastníte? Vyhovují Vám nebo ne?

(trošku rozmazaná, omlouvám se)

Balení to je takové normální v černé obalu na konci tužky je nápis bílým Avon a hned u toho je jaká barvička to vlastně je. :) Víčko je na zacvaknutí, takže se nemusíte bát, že by se nějak tužka poničila.

Vůně ta není žádná.

Barva  je to taková do růžova, je to taková velmi pěkná, jemná barvička nese název PINK CASHMERE, nevím co k ní víc říct, ale uvidíte ji na fotce. Já osobně mám růžovou velice ráda a k mým rtům tahle tužka dokonale sedí. :) 


Konzistence je jak jinak než tuhá.

Pigmentace ta je super! K ní nemám co vytknout, protože je dobrá není slabá a ani není úplně dokonale tmavá je tak akorát a to se mi líbí.

Výdrž tak tady bych se možná pozastavila, na rtech vydrží cca těch 2-5 hodin podle toho zda jíte, nebo pijete. :) A to většinou vše zmizne i s rtěnkou. 


Krásný odstín, že? :) 



Klady

+ cena
+ pigmentace
+ balení
+ výdrž 
+ odstín

Zápory

- žádné jsem nenašla

You May Also Like

0 komentářů

Vsem moc dekuji za koment! :-)