Birchbox (Prosinec 2014)

by - prosince 12, 2014

Přišel mi další beauty boxík, jelikož jsem zapomněla odhlásit kartu aby mi to nestrhávali každý měsíc tak mi přišel jako Vánoční dáreček prosincový Birchbox. Tééda jsem velice ráda, že jsem na to zapomněla zrušit kartu, protoze box je opět super! :) A my se pojďme na něj podívat.

Co na něj říkáte? Krabička je úchvatná.



Tady trošku co se ukrývalo v boxu. :) 


A tady už pytlíček z obsahem. :) 



1. Models OWN nail polish - Je to matující lak na nehty, myslím že tahle značka byla i v ladyboxu. Bylo více odstínů já zrovna mám černý, ale určitě ho využiji. :)) Vršek má takový hebký, sametový. :)  Cena 5 liber.



 2. Eyeko fat eye stick (gilt or smoke) - Tahle jumbo tužka v odstínu opět černém se bude skvěle hodit na kouřové odstíny, je tak k tomu i takový menší návod jak lze použít tuhle tužku. Cena 8 liber.



3. Electric Hair hydrate shampoo - Pomáhá zlepšit namáhavé vlasy a jsou vlasy více lesklejší. Je výživný. No snad z tohodle vzorečku něco poznám jednak to je na cca 2 použití. Cena 17.50 liber.

4. Trilogy certified organic rosehip oil - Šípkový olej, kdy pleť potřebuje nějakou tu výživu. Je to také vzoreček tak třeba se něco dozvím. :) Cena 16.50 liber.


5. Benefit Christmas cracker / high beam - Tak u tohodle nevím co mám napsat. Protože to bude něco jako korektor, blendění. :)) Také je to vzoreček speciálně pro Birchbox. Cena 19.50 Liber.

6. Ilsci organics gel mask - V masce jsou obsaženu přírodní látky, které zklidňují pleť, vyhlazují a omlazují. :D No zatím to omlazení nepotřebuji, ale ráda vyzkouším. :) Také jenom vzoreček. Cena 39.95 Liber.


A jako poslední je super dáreček z Lifestyle.

Siphia Webster purse - Tady tahle kapsička je celkem malá že se do ní vleze tak rtěnka, nějaký oční stín, balzám, zrcátko a to je vše co by se tam tak cca vlezlo a můžete dát do kabelky a někam vyrazit. Já ji samozřejmě využiji, protože jak vidíte vypadá nádherně! :))) Cena 25 Liber.


 přední strana


 zadní strana

Já jsem opět se všemi produkty velice spokojená. :)))) 

You May Also Like

5 komentářů

  1. Kapsička je taková zvláštní, ale obsah boxu je super. :-) Taky mi přijde krabička, ale s ladyboxem :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super balíček ♥ ani sa ti nečudujem že si spokojná ^^
    Čierne laky na nehty milujem úplne najviac zo všetkých ♥ a vlastne aj mne by všetky produkty určite vyhovovali :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ach jo, tak tohle by teda nebyl box pro mě :/ Laky nepoužívám.. černou bych si na oko nedala.. jedině na karneval. Tak možná ty vzorky a ta taštička :D
    Ketrin Fl ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
  4. Krabička je pěkná i obsah se mi líbí, ale už tady z těch boxů kosmetiky nemám takové nadšení, jako někdy na začátku :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  5. Úžasnej obsah boxu ! ten šípkový olej, ten mě hodně zujal !:)))
    pinkpo.blogspot.cz !:)

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)