Recenze: Antibakteriální gel CIEN

by - prosince 21, 2014

Dneska to bude v rychlosti krátká recenze, protože o tomto přípravku to bude jasné a stručné. :)))


Balení je velmi povedené takové malé 50 ml. Mi se líbí takové jednoduché obaly. :))

Vůně pod názvem Cien je napsané med a níže je i aloe vera, taky to má takovou jemnou nazelenalou barvičku. 

Konzistence je tekutá taky jak by nemohla být když je to gel. 

ingredience pro ty co tomu rozumí.

Můj názor? 

Tento gel slouží jako pomocník když máte potřebu si umýt ruce a nemáte k dispozici vodu. Hodí se do autobusu, do vlaku i do auta. Slibuje, že zabije 99.9 % bacterii to nemohu posoudit. Jinak gel se mi hodí, plní svoji činnost a mám ho ráda. :) Ikdyž je to malé balení, tak se skvěle hodí do kabelky. 

Koupeno je to v Lídlu UK a teď přesně nevím kolik to stálo, ale myslím že kolem 1 libry.

You May Also Like

5 komentářů

  1. Taky používám tyto gely. I když je to malé balení, tak mi vydrží dlouho, protože mi stačí opravdu malé množství dát na ruku a hezky se roztírá :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já nemám ráda antibakteriální gely, protože mi po nich lepí ruce :D

    OdpovědětVymazat
  3. som na antibakteriálnych géloch a vreckovkách závislá, hlavne keď niekde cestujem..:D :)

    http://novybloggg.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. U nás také predávajú tiež, za približne 0,89€ :D Je to praktická vecička, ale vodu a mydlo podľa mňa nenahradí nič :)

    OdpovědětVymazat
  5. Paráda, ani jsem nevěděla, že Cien dělá i tyto gely :-) Doufám, že ho najdu i u nás :-)

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)