Má první objednávka z yves-rocher.cz

Konečně jsem se odvážila a objednala jsem si něco z Yves Rocher. Už dlouho po téhle kosmetice pokukuji a to začalo tím, že jsem mamce koupila v obchudku vánoční dárek a balení obsahovalo tělové mléko, sprchový gel, mýdlo s vůni ostružiny. Ta vůně byla tak nádherná! :))) A tak jsem se rozhodla navštívit jejich stránky a objednat si něco. Sice 90 kč pošta, ale nevadí mám k nákupu i dárek. :)))

A co jsem si to objednala? 



Regenerační šampon na poškozené vlasy - 82 kč


Regenerační šampon na poškozené vlasy

Regenerační šampon na poškozené vlasy

Obsahuje výtažek z jojoby, která má regenerační schopnosti.

Jeho +: velké balení 300 ml.

Neobsahuje silikony, parabeny ani barviva. 


Regenerační kondicionér na poškozené vlasy - 69 kč




Regenerační kondicionér na poškozené vlasy

Regenerační kondicionér na poškozené vlasy

Obsahuje výtažek z jojoby, která má regenerační schopnosti.

Jeho +: Složení obohacené o vyživující mandlový olej.

Neobsahuje silikony, parabeny ani barviva¨



Sprchový a koupelový gel - 49 kč 


je to to malé balení

Sprchový a koupelový gel

Sprchový a koupelový gel

Sprchový a koupelový gel s bio malinou se promění v bohatou, sametově jemnou pěnu. Hýčkejte své tělo a užijte si gurmánsky voňavou koupel.

Tento sprchový a koupelový gel využívá blahodárných účinků bio maliny, vody z bio vilínu, rostlinného glycerinu a mycí složky rostlinného původu.

Jeho pH je neutrální k pokožce.

Jeho +: Jemné složení nevysušuje pokožku.


Sprchový a koupelový gel - 49 kč


také malé balení

Sprchový a koupelový gel

Sprchový a koupelový gel

Sprchový 
a koupelový gel s ostružinou se promění v sametově jemnou pěnu.Hýčkejte své tělo a užijte si gurmánsky voňavou koupel.

Tento sprchový a koupelový gel využívá blahodárných účinků ostružiny, vody z bio vilínu, rostlinného glycerinu a mycí složky rostlinného původu.

Jeho pH je neutrální k pokožce.

Jeho +: Jemné složení nevysušuje pokožku.


Balzám na rty Jahoda - 49 kč


Balzám na rty Jahoda

Balzám na rty Jahoda

Gurmánský požitek jako zalitý sluncem. Jemná jahodová vůně a krémová textura zanechávají Vaše rty jemné a s lehkým nádechem oranžovo-červené barvy. 

Tyčinka: 4,8 g

Odkaz na složení výrobku


+ dárek při nákupu nad 250 kč

EXTRA TVARUJÍCÍ ŘASENKA VOLUME VERTIGE ČERNÁ

Extra tvarující řasenka Volume Vertige černá

Obohacena o zpevňující rostlinný výtažek

Objevte Extra tvarující řasenku s výjimečnými schopnostmi:
Kartáček se zásobníkem, patent Yves Rocher, kterýmaximalizuje a zintenzivňuje objem řas již při první aplikaci. Funguje jako zásobník textury bez nutnosti dalšího namáčení štětečku do flakonku po každé aplikaci.
Kvalitní složení dokonale vytvaruje řasy!
Obohacený o elemi, zpevňující rostlinný výtažek, který zajistí dokonalý tvar řas až po dobu 12 hodin!(1)

(1) Vědecký test realizován 12 ženami.




10 komentářů:

  1. Tiež som si prednedávnom kúpila od nich balzam, ale makadamiový. :)
    ChristyShades


    OdpovědětVymazat
  2. Tuhle kosmetika jsem nikdy nezkoušela, už se těším na recenze :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj o nic neprijdes. Recenze bude, ale az bohuzel v kvetnu. :)

      Vymazat
  3. šampón a kondicionér používam aj ja a sú skvelé a balzamy som si tiež teraz kúpila, ale vanilkový a Karité
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  4. Taky se už těším. :-D Já si vzala šampon i kondicioner na barvené vlasy plus masku. Mám jednu od Schwarzkopf a po ní mám vlasy úplně nádherné.

    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  5. Tuhle značku mám moc ráda a už se těším až i já udělám nějakou voňavou objednávku :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ani jsem nevěděla že YR má eshop! Miluju jejich vůně:)

    OdpovědětVymazat
  7. Super objednávka, YR je má láska. :) Šampon i ten kondicioner má kámoška a celkem si ho vychvaluje. Já mám balzámek a ten je super :)

    Life by Peggy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super, ze ho chvali. Take na nej bude recenze. :)

      Vymazat
  8. Ten šampón a kondicionér používam, je to skutočne to najlepšie čo som kedy mojim vlasom dopriala :)

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)