Přeskočit na hlavní obsah

KOZAČKY A KOTNÍKOVÉ BOTY V HNĚDÝCH ODSTÍNECH

Nosíte tuhle barvu rádi hlavně na botách? Já popravdě mám hnědé jen podpatky a nic víc, no budu se muset po ní poohlížet, protože se mi líbí :))) 


A co vy jak jste na tom vy? :))

Nízké boty v pánském stylu jsou ideální volbou k džínům. Na foto (zleva): Deichmann 1799 Kč, Big Star 859 Kč; archiv firem
Na foto (zleva): Deichmann 1799 Kč, Big Star 859 Kč
Hledáte pohodlné boty na podpatku? Zkuste tyhle kousky. Na foto (zleva): Tamaris 2499 Kč, Topshop 2500 Kč; archiv firem
 Na foto (zleva): Tamaris 2499 Kč, Topshop 2500 Kč

Semišové kotníčkové modely se hodí pro milovnice country a venkovského stylu. Na foto: oboje Mango 999 Kč, 1299 Kč; archiv firmy
Na foto: oboje Mango 999 Kč, 1299 Kč

Široký podpatek i klínek zajistí dostatečnou stabilitu při vaší chůzi. Na foto: oboje Bershka 999 Kč, 1299 Kč; archiv firmy
Na foto: oboje Bershka 999 Kč, 1299 Kč

Tmavě hnědé i bronzové kozačky vypadají šmrncovně. Na foto (zleva): Baťa 2399 Kč, Monshoe 1859 Kč; archiv firem
Na foto (zleva): Baťa 2399 Kč, Monshoe 1859 Kč

Líbí se vám kozačky v jezdeckém stylu? Tady jsou dva krásné modely. Na foto (zleva): Baťa 1999 Kč, Tamaris 1799 Kč; archiv firem
Na foto (zleva): Baťa 1999 Kč, Tamaris 1799 Kč

Velmi elegantní modely do špičky budou skvěle vypadat k sukním i šatům. Na foto (zleva): CCC 629 Kč, Gino Rossi 1999 Kč; archiv firem
Na foto (zleva): CCC 629 Kč, Gino Rossi 1999 Kč

Originální kousky se zdobením mají také něco do sebe. Na foto: oboje Deichmann 999 Kč, 1199 Kč; archiv firmy
Na foto: oboje Deichmann 999 Kč, 1199 Kč

Zdroj foto prozeny.cz

Komentáře

  1. Mě se tenhle styl bot taky líbí. Já mám doma stejný ale jsou to jezdecké boty nízké ale myslím si že po vyčištění by se v klidu dali nosit i do města. Vždyt jsou z kůže a vzhledově uplně nastejno akorát nemají podpatek

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné boty :-) Jen hnědou nenosím.
    giveaway

    OdpovědětVymazat
  3. nice boots!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Vsem moc dekuji za koment! :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Giveaway // 7 UKONČENO

Ano dnes tu mám po dlouhé době soutěž, věci do této soutěže věnovala paní Veronika z eshopu Saloos. A tímto jí moc děkuji :) 

O co se soutěží? 
Tak především je to hlavní výhra sprchový olej s vůni Rakytníku - Orange, dále tu máme diář na rok 2017 a katalog Saloos produkrů. Výherkyně budou 3!

Pro prihlaseni do souteze piste do komentare

Povinne podminky.

1. Sledovat GFC najdete ho v menu pote napsat pod jakym jmenem me sledujete.
2. Email abych Vas v pripade vyhry mohla kontaktovat
3. Dát like FB stránce Saloos  a napsat pod jakým jménem sledujete

Nepovinna podminka

1. Muzete mi DAT like na moji FB stranku Style and Smile
2. Sdílej tuhle soutěž a napiš kde



Soutěž potrvá do 4.2.2017 



Spotřebováno (Září 2017)

Po delší době tu mám také spotřebováno, jelikož jsem toho moc nespotřebovala a když ano, tak mi to přítel povyhazoval, ale tohle jsem si schovala. Jedná se o takové mužské spotřebováno :D


Líčení 2.3

Zdravím při nedělním dopoledni, venku nám teda pořádně mrzne máme každé ráno -16 stupňů. A to právě i svítí sluníčko...no nic dnes mám opět líčení, snad se znovu nestrhne lavina na vinted, protože mé předchozí líčení si jedny blbky rozebírali na vinted, prostě k nepochopení. Já bych řekla, že tentokrát se mi to opět povedlo a s líčením jsem velmi spokojená. Hodí se na denní líčení, ale i na večerní, protože jsou tam sem tam třpytky. :) Ale dost keců a jdeme se podívat na fotky....