Přeskočit na hlavní obsah

New (95)

Zdravim pri nedelnim ranu, hezky si uvarte kafe, udelejte snidani a s chuti se pojďme podivat na novinky. Jak jsem uz psala minuly tyden jsem byla v Primarku a koupila jsem si balerinky, kozeny krivak a takpve krasne lehke letni saty. Balerinky a krivak uz jste mohli videt v outfitu. Nejak jsem se dala na svetle barvy, jak muzete videt :D

Potrebovala jsem nejake balerinky, tak a nasla jsem je. Vybrala jsem si bile jsou takove lakovane a velmi pohodlne. Velikost Uk 7 coz nase ceske velikost je 40/41 coz bych v cesku mela velke ja mam balerinky 38/39, takze cislovani je tu fakt zajimave. Cena 4£ nebo 6£ , ted si nejsem jista.


Dale tu mam ten bozsky, pohodlny krIvak. Uz jsem ho provetrala, jak jste mohli videt. Jeste bych si bundicku rada poridila I v cerne. Tak uvidime. Krivak stal 16£


A jako posledni, tu mam takove pekne letni saty, treba jen tak do obchodu, nebo na prochazku se budou hodit.takze se tesim az si je vezmu. Cena 5£.


Komentáře

  1. Opravdu moc pěkné věci. Šaty se mi líbí nejvíc

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezká bundička :)

    http://thechicflair.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Ty šaty, křivák, boty ♥ Všechno je úplně super!! Skvěle jsi nakoupila.

    Ketrin Fl ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
  4. Ou, tak ta bundicka vyzera skvele. Za 16 libier super kupa. Skoda, ze na Slovensku nie je Primark :)
    http://theraspberrylipstick.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Vsem moc dekuji za koment! :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Giveaway // 7 UKONČENO

Ano dnes tu mám po dlouhé době soutěž, věci do této soutěže věnovala paní Veronika z eshopu Saloos. A tímto jí moc děkuji :) 

O co se soutěží? 
Tak především je to hlavní výhra sprchový olej s vůni Rakytníku - Orange, dále tu máme diář na rok 2017 a katalog Saloos produkrů. Výherkyně budou 3!

Pro prihlaseni do souteze piste do komentare

Povinne podminky.

1. Sledovat GFC najdete ho v menu pote napsat pod jakym jmenem me sledujete.
2. Email abych Vas v pripade vyhry mohla kontaktovat
3. Dát like FB stránce Saloos  a napsat pod jakým jménem sledujete

Nepovinna podminka

1. Muzete mi DAT like na moji FB stranku Style and Smile
2. Sdílej tuhle soutěž a napiš kde



Soutěž potrvá do 4.2.2017 



Líčení 2.2

Přeji krásné pondělí, u nás o víkendu krásně sněžilo :)) Takže jsem byla uplně jakoby happy :) A tak jsem pro Vás o víkendu vytvořila líčení s vínovou a hnědou :))

Tady první nechám jen fotky aby jste se mrkly a dole je postup :)

Spotřebováno (Září 2017)

Po delší době tu mám také spotřebováno, jelikož jsem toho moc nespotřebovala a když ano, tak mi to přítel povyhazoval, ale tohle jsem si schovala. Jedná se o takové mužské spotřebováno :D