New (96) bazar

by - dubna 20, 2015

Zdravím, chtěla bych se s Vámi podělit o to kde jsme včera byli. Jeli jsme s jedním polákem autem do jednoho bazaru co se asi pravděpodobně dělá každý rok nebo možná co půlrok. A trvá to dva dny :) Ti co chtějí tam mohou jít prodávat věci jak starožitnosti, hračky, kosmetika, knížky, oblečení. A všechno možné. :) S cenou jste mohli i smlouvat, ten polák si tam koupil jakousi hifi věž nebo co to vlastně vůbec bylo a cena byla 25 liber a smlouval to na 20 liber a prodávající neřekl, že ne, ale ihned řekl ano ano :)) Bylo tam hodně prodávajících, mohlo být i více, ale byla celkem zima. :) Fotky y bazaru nemám, ale mám to co jsem si koupila. :))

Taťkovi jsem slíbila, že mu dovezu hodinky co on tak rád sbírá, tak třeba mu udělají radost a ještě navíc fungují :)) Stáli 2 libry.




A já jsem si koupila takovou pokladničku na šperky :) Ať je nemám poházané všude po stolku :))) Také stála 2 libry. :) 



A poté už doma jsme šli nakoupit a sedli jsme si na snídani :) Dali jsme si typickou anglickou snídani :) a k tomu Latté :) 



You May Also Like

2 komentářů

  1. Tyhle trhy a bazárky jsou pro Anglii docela typické, ale už jsem to samozřejmě viděla ve více městech - například v Amsterdamu pro to mají vyhrazený celý takový areál, v Paříži se dost takovéhle bazary také konají. Určitě tam člověk může narazit na super věci :-)

    Ketrin Fl ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
  2. Taťka bude mít radost a ta šperkovnička je skvělá. Určitě bych si tam taky vybrala. :-D
    giveaway

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)