Nakup v Ostrave // Forum Nova Karolina

by - května 13, 2015

Zdravim, dneska sice nemel byt clanek, ale ja se s Vami musim podelit o novinky. Vcera jsme si s pritelem zajeli do Ostravy a sli jsme se podivat co maji a treba se mi neco bude libit. A ono se mi toho libilo, ale ja nakupovala jen ve slevach. Za plnou cenu si mohu koupit v Uk v Primarku. A vyjde me to i o neco levneji, take zalezi co.

Malo tasek :D


V sinsay jsem nakupovala poprve a ja hledala obycejne triko, mam jich totiz nedostatek. A nasla jsem toto krasne svetle ruzove a k tomu takovy pekny retizek na krk.



V NY jsem se mrkla take na tricko a ihned se mi zalibili tyto krasne kalhotky.



Mrkla jsem do Douglasu a tak pevne verila at tam maji aspon jeden krem znacky Essence a ano usmalo se na me stesti.



Zavitala jsem do posledniho obchodu a z toho jsem si odnesla krasne tricko a bavlnene kratasky. Uz se tesim jak vse vytahnu, ale zrovna dneska je zatazeno a v noci prselo..



You May Also Like

7 komentářů

  1. Mě se nejvíc líbí ty kraťásky :))
    Jinak tě chci ještě tebe a tvé čtenářky pozvat ke mě na blog :) http://blogblondateholky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Ten náhrdelník mašlička je krásný :-) Ten ti budu tiše závidět :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/tag-17-otazek.html

    OdpovědětVymazat
  3. Obchod Terranova miluji, ale u nás ve městě není a nejblíže ho mám až v Praze, kam jezdím jen párkrát do roka :(
    Lumiere of Fashion

    OdpovědětVymazat
  4. Nakúpila si si naozaj krásne vecičky ;)
    Michelle

    OdpovědětVymazat
  5. Jee, super věci. :-) Nejvíce se mi líbí řetízek a ty kalhotky jsou skvělé takový střih se mi dost líbí.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné nákupy. Moc se mi líbí ty barvičky. Krém na ruce mám taky.
    Zvu tě na můj blog.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Jůůů ten řetízek ze Sinsay je nádherný. Ani ten obchod neznám.. Z Terranovy moc krásné triko..

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)