Foto pokoje. ( aktualizace foto koupelny )

by - června 13, 2015

Dávám sem fotky z pokoje ve kterém momentálně se nacházíme. Zítra máme v plánu jít na bowling, takže se docela i těším. :))) Ale zpátky k pokoji, máme jeden pokoj svůj a společná koupelna a kuchyň měli jsme v pokoji i TV jak uvidíte na obrázku, ale tu jsme dali dolů a místo toho si dali notebook :) Ještě časem vyfotím kuchyň a koupelnu tu jsem ještě nestihla. Kuchyň je velice pěkná a koupelna také.

To křeslo miluji! Je tak pohodlné, prostě láska na první pohled. :) 





a výhled. 



14:22 - aktualizace fotek.



Libi se mi takove kachlicky.


Tohle se mi libi nejvic takove vroubky na stene. Super.



You May Also Like

4 komentářů

  1. Pěkný pokoj, fotky koupelny i kuchyně by mě taky zajímaly. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Kachličky se mi také líbí. Mám ráda takovéto prohlídky domů.

    OdpovědětVymazat
  3. Ty kachličky v koupelně se mi taky hodně líbí! :D

    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)