Přeskočit na hlavní obsah

Spotřebováno (Červen 2015)

Nooo tak snad Vás tento dnešní článek nějak neomrzí, protože jak se tak dívám, tak skoro každá blogerka má dneska spotřebováno. Tak doufám, že s tím nebudu otravovat a rádi se podíváte na tento článek. :) V Anglii máme dneska nejteplejší den bude 38 stupnu a později v dalších dnech to dorazí na Slovensko. :)


Moc toho tu dneska nemám, ale i to málo určitě stojí za to. :) 



1. Ziaja okurkový pletový krém pro mastnou, smíšenou a normální mi bohužel změnila vůni na zápach ikdyž trvanlivost má až do 9 měsíce 2015. a změnil i konzistenci, vypadá tak nějak gelově. Byl v celku dobrý, měla jsem ho ráda hlavně pod makeup tam udelal divi.

2. Rimmel match perfection makeup v odstínu 101 classic ivory. Tento makeup je vážně dokonalý! :) Určitě si ho chci pořídit znovu, ale tentokrát ještě ve světlejším odstínu. :))) 


3. Sprchový gel od Dove, u tohohle nemám co říct, vynikající, příjemný sprchový gel s pěknou vůni. Jo tohle se Dove velice povedlo. V zásobě mám ještě tři.:) 

4. Tohle je nějaká Hungarská značka a je to maska na pleť, je to bohužel jen vzorečka měla jsem to v boxu z UK. Nelíbí se mi jeho vůně voní to jako jablečný kompot co se dává do štrůdlu. 


5. Poslední tady mám ve vzorečku Nivea tělové mléko do sprchy zpevňující. Mám v plánu si nějaké pořídit, už jsem měla jedno a to na normální v plném balení a nemohla jsem si ho vynchválit. Tohle zpevňující by stálo také za to si ho pořídit. :) 


Komentáře

  1. Značku Dove mám ráda, nejvíce jejich sprcháče:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tělové mléko do sprchy jsem si teď koupila taky. Ještě jsem ho ale nevyzkoušela :) Jsem na něj opravdu zvědaavá :)

    Blond LADY

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem konečně doplácala tenhle makeup. :))

    OdpovědětVymazat
  4. Make-up som mám doma, ale vadí ma ňom, že má slabú kryciu schopnosť :/ Ale sprcháče od Dove sú super :))

    http://lifestyle-beautyblog.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. Ty sprcháče od Dove mám taky moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  6. Už dlouho chci zkusit ten make-up recenze na něj jsou skvělé :)

    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Rimmel make-up mám a je super.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/2015/07/odlicovac-oci-z-drogerie-ktery.html

    OdpovědětVymazat
  8. Až si budu objednávat od Ziaji, tak si tam taky přihodím ten okurkový krém. Jinak pěkné spotřebováno. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  9. V Anglii 38 stupnu? to je masakr!

    hezky spotřebováno :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Vsem moc dekuji za koment! :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Giveaway // 7 UKONČENO

Ano dnes tu mám po dlouhé době soutěž, věci do této soutěže věnovala paní Veronika z eshopu Saloos. A tímto jí moc děkuji :) 

O co se soutěží? 
Tak především je to hlavní výhra sprchový olej s vůni Rakytníku - Orange, dále tu máme diář na rok 2017 a katalog Saloos produkrů. Výherkyně budou 3!

Pro prihlaseni do souteze piste do komentare

Povinne podminky.

1. Sledovat GFC najdete ho v menu pote napsat pod jakym jmenem me sledujete.
2. Email abych Vas v pripade vyhry mohla kontaktovat
3. Dát like FB stránce Saloos  a napsat pod jakým jménem sledujete

Nepovinna podminka

1. Muzete mi DAT like na moji FB stranku Style and Smile
2. Sdílej tuhle soutěž a napiš kde



Soutěž potrvá do 4.2.2017 



Spotřebováno (Září 2017)

Po delší době tu mám také spotřebováno, jelikož jsem toho moc nespotřebovala a když ano, tak mi to přítel povyhazoval, ale tohle jsem si schovala. Jedná se o takové mužské spotřebováno :D


Líčení 2.3

Zdravím při nedělním dopoledni, venku nám teda pořádně mrzne máme každé ráno -16 stupňů. A to právě i svítí sluníčko...no nic dnes mám opět líčení, snad se znovu nestrhne lavina na vinted, protože mé předchozí líčení si jedny blbky rozebírali na vinted, prostě k nepochopení. Já bych řekla, že tentokrát se mi to opět povedlo a s líčením jsem velmi spokojená. Hodí se na denní líčení, ale i na večerní, protože jsou tam sem tam třpytky. :) Ale dost keců a jdeme se podívat na fotky....