Recenze: Lip balm & napodobenina eosu.

by - srpna 05, 2015

Mam pro vas pripravenou recenzi na lip balm alias napodobeninu eosu. Proste te napodobenine rikam ja, jelikoz skoro stejne baleni, akorat je odlisne proste takova levnejsi varianta...a obstal u me? To se doctete...


Baleni no to je v plastovem vajicku. Je to hrozna umelotina ni nevim cim me tak uchvatil, ze jsem si ho koupila. Kdyz spadne na zem tak se nijak neponici.

Vune tady budu dost kriticka, protoze kdyz jsem ho otevrela poprve, tak jsem si myslela, ze se zblaznim, hnusna, umela vune ani po jahodach to neslo citit. Ale jakmile jsem setrela nejakou vrstvu, tak uz voni pekne po jahodach, sice nejaka umelina tam bude, ale uz ne tolik

Barva ta je pruhledna.


Vydrz kdyz si ho dam vecer, tak rano se probudim a na rtech balzam jeste citim.



Klady 

+ cena
+ hydratuje, ale ne tolik kolik bych potrebovala ja
+ vydrz

Zapory

- pri otevreni dost chemicka vune
- rty jsem musela prejet snad milionkrat abych na nich nejaky balzam citila, ale uz je to lepsi pri setreni te vrstvy.


Balzam ma sve pro a proti, takze nevim zda bych ho doporucila. Udelejte si svuj nazor z tehle recenze. Nemam, ale zase k nemu az takove vyhrady, za 1£ co bych nevyzkousela. Ale ted kdyz ho pouzivam, tak mi prijde vcelku dost fajn. 

Ja jsem balzam koupila v libraku UK. 

You May Also Like

9 komentářů

  1. Vždy mám ráda zkoušení fake věcí a porovnávání s originály, ale tohle vajíčko bych si asi nikdy nekoupila, a nebo po otevření když bych cítila, že je hodně chemická vůně ani bych si ho na rty nenasela.

    OdpovědětVymazat
  2. Balení se mi líbí více než u eosu. U eosu jsem taky musela setřít horní vrstvu než se dal dobře nanášet, ale vůbec mi nevoní ani po setření horní vrstvy :-(

    OdpovědětVymazat
  3. Mám Eos a jsem s ním vážně spokojená a vůně je ideální, jen ta cena není úplně skvělá. :/ Ráda zkouším napodobeniny, ale vůně u mě hraje velkou roli, tak nevím, zda bych do toho šla. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Zajímavé balení.. :D

    http://wormake.blogspot.cz/2015/08/makeup-10x-jinak-paletka-e-style-charm.html

    OdpovědětVymazat
  5. Myslím, že za euro by za vyzkoušení stál. :) Tak možná až dodělám své eosy... :D Hezká recenze. :)
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
  6. Radši bych si koupila Eos, ale zase tenhle může být jako super alternativa:)

    OdpovědětVymazat
  7. vypadá skvěle, hlavně se podobá eosu :)

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)