Džíny do zvonu.

by - října 19, 2015

Líbili se Vám zvonáče? Tak ted je toho strašně moc :) Jsou snad všude, já jsem je nosila jak jsem byla malá, ale ted momentálně se mi to nelíbí a Vám? :) 

Chcete své nohy opticky zúžit? Sáhněte po tmavě modrých džínách. Na foto (zleva): bonprix 899 Kč, New Yorker 999 Kč; archiv firem
Na foto (zleva): bonprix 899 Kč, New Yorker 999 Kč
Chcete-li si zahrát na bezstarostnou bohémku, obujte k těmhle džínám sandálky na platformě a romantický bílý top. Na foto (zleva): Lindex 999 Kč, ASOS 1344 Kč; archiv firem
Na foto (zleva): Lindex 999 Kč, ASOS 1344 Kč

Pro milovnice jasnějších odstínů také něco máme! Na foto (zleva): F&F 599 Kč, Topshop 1520 Kč; archiv firem
Na foto (zleva): F&F 599 Kč, Topshop 1520 Kč

Dokážete si představit něco pohodlnějšího? Na foto (zleva): Bershka 999 Kč, Lindex 999 Kč; archiv firem
Na foto (zleva): Bershka 999 Kč, Lindex 999 Kč

Džínám do zvonu dodají šmrnc boty na platformě, klínku či podpatku. Pro menší dámy jsou téměř povinností. Na foto (zleva): Mango 599 Kč, ASOS 7093 Kč; archiv firem
Na foto (zleva): Mango 599 Kč, ASOS 7093 Kč

Je jen na vás, zda sáhnete po kalhotách s nízkým či vysokým pasem. Mějte na paměti, že vysoký pas vám protáhne nohy až do nebes. Na foto (zleva): Mango 599 Kč, ASOS 3174 Kč; archiv firem
Na foto (zleva): Mango 599 Kč, ASOS 3174 Kč

Nebojte se kombinovat klidně i dva různé odstíny džínoviny. Na foto (zleva): Stradivarius 749 Kč, Zara 1499 Kč; archiv firem
Na foto (zleva): Stradivarius 749 Kč, Zara 1499 Kč

Vyzkoušejte i zvonáče jiných odstínů. Třeba bílé nebo zářivě modré. Na foto (zleva): Mango 599 Kč, ASOS 1307 Kč; archiv firem
Na foto (zleva): Mango 599 Kč, ASOS 1307 Kč

Zdroj foto prozeny.cz

You May Also Like

7 komentářů

  1. Zvonáče jsou zase IN už delší dobu a jsou super! :) Když to někdo umí zkombinovat vypadá to skvěle. :)

    http://dashasoliman.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Neviem či by sa mi to hodilo :/ Ale veľmi sa mi to páči <3

    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
  3. Když to kdysi letělo, tak jsem ani jiné rifle nenosila. Teď jak se to vrátilo, tak už žádné nemám, ale vypadá to hezky. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Zavidím těm, které to umí nosit! Moc se mi to líbí na hippie styl, ale bohužel by se tady v Čr na mě každý díval jak na blázna.

    thechicflair.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. já bych se je hrozně ráda pořídila!

    OdpovědětVymazat
  6. Taky jsem je jako malá nosila. Je krása, jak se móda vrací, bohužel pro mě, mám pocit, že mi tento styl džín moc nesedí. Kromě toho je taky třeba přemýšlet nad tím, co si k takovým zvonovým kalhotám obléct, aby to taky nějak trochu vypadalo. ☺

    http://teelovegood.com

    OdpovědětVymazat
  7. Upřímně řečeno já zvonáče ráda nemám a ani se mi nelíbí :) Někdo to umí zkombinovat tak, aby to vypadalo pěkně, ale já nejsem ten případ :)
    Infinity of Colors

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)