New (121)

by - listopadu 14, 2015

Dneska jsme s přítelem vyrazili na menší nákupy. Chci totiž podzimní-zimní botky, ale žádné se mi nělíbili, takže budu muset nějaké pohledat. Přítel se díval na botasky a nakonec si bude objednávat z internetu. :))) Jinak skočili jsme do Primarku z tama jsem si odnesla krásný župan teplý! :) Spodní prádlo a přítel si odnesl takové pěkné tričko s dlouhým rukávem. Dále jsme navštívili i Boots (drogerie, parfumerie) A tam jsem si vzala konečně nový Tangle Teezer už to chtělo vážně nový po 2 letech ten muj starý je sice ještě k použití, ale chtělo to obnovit. A Zkusila jsem teda ten opěvovaný a slavný Carmex, ale nevzala jsem original, ale s příchutí třešně. :) Ztratila jsem totiž můj zázračný kelímek od Oriflame :( tak jsem ho musela něcím nahradit no.

Já vím, že teď si budete říkat jak jsem trapná atd. Ale chci se Vás zeptat zda máte můj blog rádi a co by jste na něj změnili, popřípadě jaké články by jste doporučili atd. Budu ráda za každou normální radu, či pomoc. :))) 


Takové vínové tričko s dlouhým rukávem, spodní prádlo a můj nový župan :)




Tady můj Tangle Teezer :) A carmex snad bude dobrý. 


You May Also Like

11 komentářů

  1. Já v zimě bez županu nevylezu z koupelny.. :)

    OdpovědětVymazat
  2. nice!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Tangle teezer si chcem určite zaobstarať ! super new :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  4. Závidím Primark, já se letos kvůli malé na nákupy do Primarku nedostanu, ale příští rok si to určitě vynahradím. Tangle teezer mám hodně ráda a ten tvůj levandulový je přímo rozkošný.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to já ho mám skoro za rohem jsem tam každý týden :))) Chtěla jsem jeden i s krytem, ale bohužel neměli. :)

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
  5. Miluji ten příjemný materiál takových župánků. TT má pěknou barvu a jsem zvědavá, jak budeš spokojená s balzámem Carmex. A co se týká blogu, tak piš o všem, co tě baví a o co se zajímáš. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  6. já bych uvítala více článků ze života, ja se v anglii žije a tak... :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ten župánek vypadá úžasně! Na Carmex jsem zvědavá, ještě jsem nezkoušela. Tvůj blog mám ráda, líbí se mi to oživení ze zahraničí a vždycky se těším na nějakou historku kde jste byli a tak. Hlavně ale piš takové články, které budou dělat radost tobě, ty se pak nejvíc líbí i čtenářům :)

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)